Gunslinger Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik heb een nogal vervelend probleem... Toen ik gisteren mijn foto's ging maken voor de finale van de contest, bleek daarna mijn User Files map spoorloos verdwenen te zijn. Ik kan geen gedownloade savegames spelen, aangezien User Files weg is. Ook foto's maken gaat niet meer. Ze worden niet opgeslagen, terwijl ik wel heb ingesteld dat ze opgeslagen moeten worden... Nieuwe instal heeft geen zin, handmatig map aanmaken ook niet. Een mailtje naar Technical Support Take Two is verstuurd, maar vaak duurt het een paar dagen voordat er wordt gereageerd. En aangezien hier vaak hetzelfde half uur nog wordt gereageerd vraag ik het ook hier. Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, ik moet het nu in de finale doen met wat mindere foto's, en ik heb die camera nodig om sommige dingen op het forum goed uit te kunnen leggen. Foto's zeggen veel meer dan woorden. Thanks in advance, Gunslinger Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Sla nog eens een keer op dan moet de user files map wel terug komen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Nee, werkt ook niet. Maar het maakt niet uit. Ik heb intussen een mailtje gehad van Take Two. En wat een goeie gasten zijn dat. Het blijkt heel soms voor te komen dat er geen User Files aangemaakt wordt, maar dat de inhoud daarvan in Data wordt geplaatst. En dat bleek dus ook het geval te zijn... Daar stonden o.a. veertig foto's die ik gemaakt had voor de finale... Dood en dood zonde... Maargoed, wat maakt mij die contest nou uit, ik vind het belangrijker dat San Andreas het weer goed doet! Probleem dus opgelost, bestanden stonden in Data... Gunslinger Bewerkt: 6 november 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.