Jump to content

NRG-500 Challenge

Recommended Posts

Geplaatst:

NRG-500 Challenge hoeveel zijn er daar mee heb de al een gehaalt

ander vraag egens in sanfiero zit nog zon missie met zon motor dan zijn er 4 cirels wat moet ik daar mee doen ???????

Geplaatst: (bewerkt)

Er is maar 1 NRG-500 Challenge in San Fierro in de loods staat een moter, waar je op moet stappen en je kan de missie spelen. Je beloning is geld. Die challenge is op "de dock", waar je ook inport/export moet doen!

Dat andere wat je zegt begrijp ik niet! :cab:

Ruurd31.. :puh:

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Er is maar 1 NRG-500 Challenge in San Fierro. Die is op "de dock", waar je ook inport/export moet doen!

Dat andere wat je zegt begrijp ik niet! :cab:

Ruurd31.. :puh:

okey benad vraag 2 kijk in sanfiero is nog een miezie met een motor zo he wat moet j daar bij doen

Kun je de naam van de missie noemen?

Ik kijk nu wel ff in gta hoeveel circels er zijn!

Ruurd31..

Ik telte 17 ringen, maar ik telde waarschijnlijk mis. Ga maar van ongeveer 20 ringen uit

Geplaatst:

Nee, hij bedoelt één van de 3 courier missies in SA. Je hebt er 1 in LS met een bmx, 1 in SF met een motor; de Freeway en 1 in LV met een Faggio. Hij bedoelt dus die met de Freeway in SF. In de eerste ronde moet je 3 pakketjes afleveren en per ronde komt er 1 corona bij. Zo zijn er 4 rondes.

Om die pakketjes af te leveren moet je naast de cirkel ofwel corona gaan staan en opzij kijken en dan met de LMK het pakketje door de corona gooien.

:cya:

Ik zorg wel voor een plaate grondje van San Fierro waar die ene courier missie is, die GTA88 bedoeld.

gallery273zk.th.jpg

Ruurd31.. :Y

ander vraag egens in sanfiero zit nog zon missie met zon motor dan zijn er 4 cirels wat moet ik daar mee doen ???????

Jawel hoor Grizmo71, Maar het was voor iedereen onduidelijk! Want GTA88 bedoelde daarmee een courier missie met die moter. Eigenlijk bedoelde hij de motermissies in SF, ik zet het voor de duidelijk nog even op een rijtje:

• NRG-500 Challenge.
  • Courier San Fierro.

Ruurd31..

Geplaatst:

Jawel hoor Grizmo71, Maar het was voor iedereen onduidelijk! Want GTA88 bedoelde daarmee een courier missie met die moter. Eigenlijk bedoelde hij de motermissies in SF, ik zet het voor de duidelijk nog even op een rijtje:

• NRG-500 Challenge.
  • Courier San Fierro.

Ruurd31..

ja die bedoelde ik heb ze gehaaltt

en nog vraag waar kun je die trin vinden waar je opdrachten mee moet doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...