Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Op het station! Als je eens op het station kijkt en je ziet de trein stap je in! En druk je op 2, en voila en je kunt spelen! Ruurd31.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Op het station! Als je eens op het station kijkt en je ziet de trein stap je in! En druk je op 2, en voila en je kunt spelen! Ruurd31.. maar hoelaat komt die trein altijd eindelijk Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Het is vooral time-ing! Als de ene keer de trein 12.54 aankomt! En je komt op 12.54 weer terug komt er geen trein aan (eigen ervaring). Dus je moet gewoon bij veel stations aan komen en kijken of hij er is! Het is een spelletje van time-ing bij die missie! Ruurd31.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Het is vooral time-ing! Als de ene keer de trein 12.54 aankomt! En je komt op 12.54 weer terug komt er geen trein aan (eigen ervaring). Dus je moet gewoon bij veel stations aan komen en kijken of hij er is!Het is een spelletje van time-ing bij die missie! Ruurd31.. en welke trein moet dat zijn er zijn er 2 Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Volgens mij maakt het niet uit. Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 ik ga dan altijd over het spoor rijden en als ik dan een trein zie dan volg ik em tot en met hij bij een station stopt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.