Rullez Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 maakt het uit hoel laat de tratlon begint zo ja hoelaat Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Nee, dat maakt niet uit. De Triatlon kun je trouwens alleen in het weekend doen. Succes ermee! Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hoe kun je zien welke dag het is? Reageren
Rullez Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 dat vraag ik me ook af Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Hoe kun je zien welke dag het is? Op de pc moet je daarvoor op TAB drukken volgens mij. Dan krijg je een schermpje te zien, en in dat schermpje staat het. Rechtsonderin als ik me niet vergis... Edit: Op de Playstation 2 weet ik het helaas niet, sorry! Bewerkt: 2 november 2005 door Froodooo Reageren
Barcelona Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Hallo zonnet! Het begint op zaterdag tot en met zondag maar je mag de triatlon zo veel keer doen als je wilt tot het maandag word. Succes! EDIT: Je moet op L1 of L2 of R2 of R1 klikken dat weet ik niet meer zo goed maar je kan dit alleen doen als je loopt. Succes! Bewerkt: 2 november 2005 door Barcelona Reageren
Rullez Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 maar ik heb het op de ps 2 Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik weet het ook niet voor de ps2 maar als je weet hoe je naar je stats moet kijken(muscle,enz...), dan weet je ook de dag. Het staat namelijk in datzelfde schermpje. Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Staat dacht ik bij misc. Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Staat dacht ik bij misc. Ja daar staan je stats ook, maar als je bij de pc op tab druk, zie je ze ook. In datzelfde schermpje staat ook welke dag het is, zoals froodoo al zei; rechtsvanonder... *edit* Even ter verduidelijking heb ik ff een plaatje gemaakt, voor mensen die later met hetzelfde probleem zitten en dit topic doorlezen. Bewerkt: 2 november 2005 door Dizzee Reageren
Rullez Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 oke en bedank deze poll kan van mij afgeloten worden Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Dat hoeft niet stel dat iemand nog een vraag heeft. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Wat is de beste tactiek om een triatlon te halen? Ik heb er wel eens 1 gewonnen maar dat was met cheats, en ik wil graag zonder cheats! Ruurd31.. Bewerkt: 2 november 2005 door ruurd31 Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Stamina heel hoog hebben Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Stamina vol, zo min mogelijk vet en spieren en zorgen dat je je krachten verdeeld. Dus rustig rennen en pas sprinten als je dreigt te worden ingehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.