Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hier een kleine opsomming wat je best kan doen: - Geen fat en geen Muscle - Zoweinig mogelijk kleren aan - Volle Stamina Het zwemmen moet je zo rap mogelijk doen, stamp die sprint-knop maar lekker hard in... Je kan het best een grote voorsprong nemen bij het fietsen, probeer hierbij alleen te sprinten op vlakke stukken of in de afdaling. Als je echt te traag gaat op steile stukken, een klein beetje bijtrappen. Bij het lopen, nooit blijven sprinten, alleen als er een tegenstander dicht in je buurt komt. Zo heb ik het toch gedaan. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 waar is dat triatlon dan? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) In het hoekje bij het strand in Los Santos, bij de vuurtoren! Er is nog 1 maar ik weet niet hoe ik uit moet leggen waar die ligt iemand anders? Ruurd31.. Suc6!! Bewerkt: 2 november 2005 door ruurd31 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Over de triathlon zijn al een aantal onderwerpen op dit forum te vinden: <<< KLIK >>>. Maar voor alle volledigheid geef ik nog even de locaties. Behalve degene die Ruurd31 al noemde zit er nog eentje bij een meertje. Hier het kaartje..... Bewerkt: 2 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
cj_sucks Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 bedoel je dat cluckin bell ofzo waar je alleen s'avonds aan mee kan doen is dat dat? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Euh cj_sucks.....je vraagt waar is dat dan? Dan ga ik er met al mijn beperkte IQ vanuit dat je snapt waar het over gaat maar dat je alleen nog wil weten waar je e.e.a. kunt vinden, dus stuur ik een kaartje. Als je meer vragen had had je ze wellicht beter direct kunnen stellen. Maar de triathlon kun je pas doen als alle 3 de eilanden 'open' zijn en dan nog alleen op zaterdag en zondag. Als de eilanden nog niet open zijn of je komt doordeweeks krijg je de mededeling clucking cock ain't ready yet. Dit omdat het een vent is in een kippepak die dus bij Clucking Bell werkt. Kijk even op de links die ik je gegeven heb en je weet daarna alles.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.