Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 hoe kun je heel snel fietsen? Reageren
Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Snel achterelkaar W drukken op de PS 2 is het volgens mij X snel indrukken.... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Je kunt heel kort sprinten als je bijna geen stamina hebt. Maar train je veel in een sportschool dan kan je door te fietsen je stamina verhogen. Hoe meer stamina je hebt hoe lang je uithoudings vermogen wordt. Je kunt je uithoudingsvermogen vergroten door: Gewoon veel rennen op straat. Trainen in sportschool Zwemmen Fietsen Ruurd31 Bewerkt: 2 november 2005 door ruurd31 Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Dat heb ik allemaal al maar op de xbox dan? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat heb ik allemaal almaar op de xbox dan? Is dit niet ergens op Internet te vinden? Want er zijn hier minder mensen die SA op de XBOX hebben... Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik probeer maar wat. Reageren
Velaro Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Begin anders effe een nieuw spel,doe de eerste missie,daar word uitgelegd hoe dat moet Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Gewoon steeds 1 knopje uitproberen, en dan heel snel achter elkaar drukken op een knopje, wanneer CJ met zijn kont van hetzadel afkomt zal hij vaart maken, en ga je sneller fietsen. Oh ja, en gtafan 1221, ik zou niet opnieuw beginnen, vooral niet als je al ver bent. Succes. Koos. Bewerkt: 3 november 2005 door Cool Hand Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik kan het knopje niet vinden. Reageren
Achille Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Damn... Je had hier laatst ook een topic gestart met dezelfde naam en daar is al antwoord op gegeven.. En bij dat Opnieuw beginnen hoef je toch niet perse te saven.. Reageren
Enigma101 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 op de xbox heb je het he ?? daar is het snel rechts achter kort na elkaar drukken Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Damn... Je had hier laatst ook een topic gestart met dezelfde naam en daar is al antwoord op gegeven..En bij dat Opnieuw beginnen hoef je toch niet perse te saven.. Dat heb ik niet gedaan ofwel? anders deed ik het zonder dat ik het wist Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Gewoon steeds 1 knopje uitproberen, en dan heel snel achter elkaar drukken op een knopje, wanneer CJ met zijn kont van hetzadel afkomt zal hij vaart maken, en ga je sneller fietsen. Oh ja, en gtafan 1221, ik zou niet opnieuw beginnen, vooral niet als je al ver bent. Succes. Koos. Ik bedoel dat hij effe een nieuw game start en dan doet hij de eerste missie,daar word het uitgelegd,maar als je het weet,door die missie te doen,save je gewoon niet,en je weet het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.