Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt heel kort sprinten als je bijna geen stamina hebt. Maar train je veel in een sportschool dan kan je door te fietsen je stamina verhogen. Hoe meer stamina je hebt hoe lang je uithoudings vermogen wordt.

Je kunt je uithoudingsvermogen vergroten door:

• Gewoon veel rennen op straat.
  • Trainen in sportschool
  • Zwemmen
  • Fietsen

Ruurd31

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Dat heb ik allemaal al

maar op de xbox dan?

Is dit niet ergens op Internet te vinden?

Want er zijn hier minder mensen die SA op de XBOX hebben...

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon steeds 1 knopje uitproberen, en dan heel snel achter elkaar drukken op een knopje, wanneer CJ met zijn kont van hetzadel afkomt zal hij vaart maken, en ga je sneller fietsen.

Oh ja, en gtafan 1221, ik zou niet opnieuw beginnen, vooral niet als je al ver bent.

Succes.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Damn... Je had hier laatst ook een topic gestart met dezelfde naam en daar is al antwoord op gegeven..

En bij dat Opnieuw beginnen hoef je toch niet perse te saven..

Geplaatst:
Damn... Je had hier laatst ook een topic gestart met dezelfde naam en daar is al antwoord op gegeven..

En bij dat Opnieuw beginnen hoef je toch niet perse te saven..

Dat heb ik niet gedaan ofwel? anders deed ik het zonder dat ik het wist

Geplaatst:
Gewoon steeds 1 knopje uitproberen, en dan heel snel achter elkaar drukken op een knopje, wanneer CJ met zijn kont van hetzadel afkomt zal hij vaart maken, en ga je sneller fietsen.

Oh ja, en gtafan 1221, ik zou niet opnieuw beginnen, vooral niet als je al ver bent.

Succes.

Koos. :bier:

Ik bedoel dat hij effe een nieuw game start en dan doet hij de eerste missie,daar word het uitgelegd,maar als je het weet,door die missie te doen,save je gewoon niet,en je weet het ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...