Silverwing Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hey, Sinds kort gaat mijn SA niet meer, het opstarten etc gaat goed, maar als ik wat begin te doen krijg ik de foutmelding "Error cant read disc" en na een tijdje wachten gaat hij weer. Maar als ik dan voort ga loopt alles vast en gebeurt er niets meer. De PS2 ratelt dan erg luid, en als ik de CD eruit haal zie ik dat er ineens een hoop krassen op zijn gekomen... Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ik heb de CD al eens afgekuist en dan weer geprobeert, zelfde probleem.. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb de toestemming van Big Smoke voor deze vraag hier te posten. Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik denk dat het 100% om je Playstation 2 gaat. Ze zeggen dat de Playstation 2 San Andreas net aan kan. Is het bij andere spellen ook zo of alleen bij GTA SA? Als het alleen om GTA SA gaat, dan is het een probleem aan je CDrom. Je kan ook de CD terug ruilen voor een andere als je de bon nog hebt. Als de PS2 krassen veroorzaakt op je CDrom, dan wordt het waarschijnlijk alleen maar erger. Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Elk ander spel doet het nog perfect, dus denk ik wel dat het aan mijn CDrom ligt. Bedankt voor je hulp, er zit niet veel kans ik dat ik mijn bon nog heb na 11 maand.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Je kan altijd nog denk ik proberen om San Andreas op de PS2 bij een vriend te lenen. Want niemand wilt San Andreas weer voor €50.- kopen. Reageren
Caltson Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Elk ander spel doet het nog perfect, dus denk ik wel dat het aan mijn CDrom ligt. Bedankt voor je hulp, er zit niet veel kans ik dat ik mijn bon nog heb na 11 maand.. Hey Silverwing, Ik zie dat je in Belgie woont.Dan heb ik goed nieuws. Ga met de CD en je playstation 2 naar de dichtsbijzijnde Game Mania(als je die kent) als je deze niet kent ga dan naar www.gamemania.be (als dit reclame voorstelt,stuur dan pb)µ Game Mania herstelt Cd's en playstation's.zo kom je ook te weten waar de oorzaak aan ligt. Dit kost wel geld,dus ga er alleen naar toe als je toestemming hebt van je ouders hé,want ik wil niet in problemen komen Greetz gtagangster en ik hoop dat je Sa spoedig mogelijk werkt Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ja, maar hij moet nu weten of het eigenlijk ligt aan zijn PS2, of CD. Als het aan zijn CDrom ligt, dan is het makkelijker. Stel dat die winkel duur is. Dan kan die beter een nieuwe CD kopen als het meer dan €50,- is. Maar aan de andere kant is er nog een nadeel. Als hij het koopt kan het probleem nog een keer komen. Maar dat kan dus ook als hij het repareert. Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Het ligt volgens mij wel aan mijn CDrom, want andere games doen het nog perfect. @ demontvoux: Hehe, daar had ik ookal aan gedacht. Dus ik zal dat doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.