Caltson Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hey, Mischien kan dit jullie van pas komen:Als je Foto's wilt nemen en opslagen maar toch nog zonde rcamera te zoeken,alle snapshots wil trekken. 1)Ga eerst de foto's maken die je wilt hebben en sla ze op 2)Als je klaar bent met de foto's te nemen,sluit dan San andreas af (ZONDER TE SAVEN!) 3)Start het spel opnieuw en je zal zien dat je foto's nog in je foto gallerij opsgeslagen zijn,en dat je alle fotorolletjes nog hebt. Greetz gtagangster Reageren
Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Cool erg handig ! zal zo wel proberen maar ik moet nu naar tandarts :S Later Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Het is wel handig jah. Maar ik heb het op de ps2 en dan duurt et zo lang voordat je het weer kan doen. Meestal laat ik me ps2 2weken aanstaan op gta, want ik heb ook zon memory card daarvoor moet je eerst met een cd'tje opstarte (16) Mb van datel en dat duurt lang dus. Ik zet et spel niet uit voor wat fotos Grtz Gizmo Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 2 weken lang aan laten.=| Dat is best lang. *on topic Daar heb ik geen problemen mee me camera is nog nooit opgegaan. Weet ook niet hoe. Greetz GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.