Dolfijn Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Wie kan mij vertellen wat ik bij de riot mission moet doen ik kom er even niet uit. groetjes Antoine Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Vrij simpel, je stapt met Sweet in de auto en je moet hem naar zijn huis in Grove Street rijden. Je moet wel opletten dat je niet voorbij een ontploffende auto rijdt, want de kans bestaat er dan in dat je dan zelf betrokken raakt in een ontploffing... Meer is er niet aan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Je kunt in het vervolg ook kijken op WikiGTA. Daar staan ook missies uitgelegd. Ze zijn nog niet allemaal klaar, maar deze toevallig wel. De missie Riot kun je hier : Riot. Succes ermee! Bewerkt: 2 november 2005 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Je moet gewoon goed rijden en beetje sturen er staan soms auto's stil op de weg en rij je er omheen, de meesten exploderen. Dus als je een auto ziet staan met vuur, wacht dan even of als je op snelheid ben race je hem voorbij! Als je in de Grove-street aankomt heb je hem gehaald! Volgens mij was de beloning Respect om meer mensen te recruten! Mocht je er dan nog niet uitkomen zet hem dan op Save-Game aanvraag (klik). Ruurd31.. Btw: Plaats hem andere keer in Missiehulp ! Bewerkt: 2 november 2005 door ruurd31 Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 probeer zo snel mogelijk bij de grove street te zijn zodat ze je niet neerschieten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.