kees1991 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 k weet niet goet waar k t moet vraagen dus doe k t maar hier... weet imant met welk progama de gebouwen en autos etz in gta vc gemaakt zijn die gebouwen etz zien er wel goet uit dus kan ik dat ook s porbeeren dacht ik:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Misschien met 3dsmax? Ik denk met een heel ander progamma maarja daar kun je ook gebouwen mee maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Als je bedoelt waarmee standaard auto's (Washington, Cheetah, Infernus etc.) gemaakt zijn, weet ik het niet. Maar de auto's die door de modders (Wauzie, Eclipse, PatrickW) zijn gemaakt, worden inderdaad met 3dmax en volgens mij ook Sketchup gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 De modders doen het med Sketchup of 3ds Max,maar rockstar doet het waarschijnlijk met hun eigen tools Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Ik raad je aan eens een kijkje te nemen in ons Modding hulp forum. Een beginnend modder kan daar terecht met vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 1: een beginer ben ik al nie mee 2: k bedoe de huisen 3: k wou t gewoon ff weeten want ik vint die gebouwen er mooier uit zien dan die uit 3ds max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb ooit hier ergens gelezen van iemand dat de mensen van R* 3ds max gebruiken bij het spel, 100% zekerheid heb ik natuurlijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 hebben ze dan niet een eigen gemaakt progamma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Ik zeg ook niet dat het zo is he, ik heb het alleen eens gelezen van iemand. Of ze een eigen programma gebruiken weet ik ook niet, ik werk er namelijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Maar het moet een bug vrij progamma zijn (bijna bug vrij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.