dafxf_90 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ik wil graag een scania vabis in het spel hebben maar ik ben nog niet goed modden dus wil iemand die mischien voor mij maken? Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier veel plezier zal beleven. De kans is klein dat er hier iemand ga op reageren van 'ja ik doe dit'. Ik denk dat je gewoon zal moeten wachten tot er hem iemand uitbrengt. Bewerkt: 2 november 2005 door Matiscus Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Zoek nog wat rond op internet er zijn al redelijk veel Scania's gemaakt zover ik weet Hier zet ik wel een paar handige links neer als dat mag. GTA Inside GTA Action GTA Gaming GTA Downloads <~ HoT Succes ermee. Greetz GizmO [EDIT] Ik heb ff voor je gezocht naar scania dingen. Deze heb ik tot nu toe gevonden. Scania R580 Topline Download : Hier Scania R580 Topline(andere) Download : Hier Succes Bewerkt: 3 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 maar ik wou een scania vabis een oud model vrachtwagen want er zijn nog niet veel torpedo's voor san andreas Reageren
Bradley H. Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Het maken van een voertuig is niks makkenlijks, je moet dus al blij zijn dat er uberhoubt een scania te vinden is. Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 oké sorry maar wil mischien iemand mij met wat anders ff helpen als ie ff tijd heeft kan die mij dan uitleggen hoe je auto's maakt voor sann andreas en met welke programma's je dat doet? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Er zijn maar 1 of 2 auto modellers op dit forum. Dat is niet zonder reden.Want het is heel erg moeilijk om een auto te modelen. Ik denk dat je het niet begrijpt het auto's modellen. Ik weet ook niet hoe het moet.Maar ik raad je aan gewoon te beginnen met kleine gebouwtjes te maken etc. Maar ik denk niet dat het je gaat lukken om auto's te moddelen. Greetz GizmO Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ow oké sorry datik hier aan ben begonnen Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 kan iemand wel wat met foto,s voor een vrachtwagen namaken of niet Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 kan iemand wel wat met foto,s voor een vrachtwagen namaken of niet wie wil me daarbij helpen om een vrachtwagen te maken als iemand zin en tijd heeft moet ie me ff via e-mail helpen wie wil helpen graag Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Gebruik de edit-knop.. Als je een auto wilt modellen zal je op zijn minst goed moeten kunnen omgaan met 3DS Max/Zmodeller. Ook moet je Blueprints hebben van de auto die je wilt maken. Denk niet dat een auto maken binnen 1 dag is gebeurd, hier doe je zeker een paar maanden over.. Hier is trouwens een tutorial over het modellen van auto's: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...0entry3314442 Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Gebruik de edit-knop..Als je een auto wilt modellen zal je op zijn minst goed moeten kunnen omgaan met 3DS Max/Zmodeller. Ook moet je Blueprints hebben van de auto die je wilt maken. Denk niet dat een auto maken binnen 1 dag is gebeurd, hier doe je zeker een paar maanden over.. Hier is trouwens een tutorial over het modellen van auto's: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...0entry3314442 maar bij zmodler kan ik geen auto's importeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.