Jump to content

gangs

Recommended Posts

Geplaatst:

ik snap al een lange tijd iets niet een vriend van me heeft ook gta san andreas en hij heeft hem helemaal uitgespeeld maar nu zitten er ook bij hem gangs in san fierro de paarse en de oranje zitten daar ook hoe komt dat ? :-(

Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft hij een code gebruikt waarmee je overal in het spel gangs kan krijgen! Toen heeft hij hem gesaved en lieper er allemaal gangs rond! Dat zou een reden kunnen zijn!

Er was ook een keer iemand die ook zoiets vertelde op dit forum die zei: "Als je heel ver naar het noorden vliegt boven Las Venturas zover dat je je zelf bijna niet meer kan zien, dan spring je uit het vliegtuig en zwem je terug! Dan heb je ook overal gangs". Dat zou ook zijn kunnen gebeurt!

Ruurd31.. :cya:

Geplaatst:

Nou, ik vind van niet! Dat is veelste veeel werk om alles onder de controle te houden! En wat zou de missie "End of the Line" dan lang worden, dan is het spel niet meer te houden! Ik vind dat R*, het zo goed heeft gedaan. Dan moet je wel meer dan 10.000 gang terrortoriums overnemen hoor! Vind je dat leuk werk dan? Stel je voor dat echt alles er zo uit zou zien via een bepaalde bug/glitch of patch, zou je het dan meteen gebruiken?

Ruurd31.. :cya:

Geplaatst:

How to get San Andreas full of Gang Action:

It is possible to acquire gang turf in all of San Andreas including the

countryside. Firstly, grab a plane or a boat and travel further out South,

preferably South East and maintain that direction for approximately 15+

minutes. The longer you fly out, the more turf there will be. It may take 2-3

hours of travelling to get San Andreas complete, but there is a trick. Hold X

then pull out the controller. You can reinsert it to get control back. When

you want to stop flying, jump out of the plane, land in the sea and

intentionally drown yourself. Now check your map! It's an eccentric glitch,

drug dealers now hang about San Fierro and Las Venturas and the Turf Wars are

absurdly simple lasting only 1 wave each.

There is a side-effect, the more turf you seem to win over the less percentage

you attain in your Statistics, but it does enlist more territories

kan iemand dit vertalen a.u.b ik kan niet goed engels :N

Geplaatst: (bewerkt)

Letterlijk vertaalt met een vertaalmachine: (deze klik)

Hoe te om het hoogtepunt van San Andreas van de Actie van de Troep te

krijgen:

Het is mogelijk om troepgras in elk van San Andreas met inbegrip van

te verwerven platteland. Ten eerste, grijp een vliegtuig of een boot en reis uit verder Zuiden,

bij voorkeur handhaaft het Zuidoosten en die richting voor ongeveer 15+

notulen. Langer uit vliegt u, het meer gras zal daar zijn. Het kan 2-3 nemen

de uren van het reizen om San Andreas te krijgen voltooien, maar er is een truc. Greep X

dan trek het controlemechanisme terug. U kunt het opnieuw opnemen om controlerug te krijgen. Wanneer

u wilt ophouden vliegend, sprong uit het vliegtuig, land in het overzees en

verdrink me opzettelijk. Controleer nu uw kaart! Het is zonderlinge glitch,

de drug handelaars hangen nu over San Fierro en Las Venturas en de

Oorlogen van het Gras zijn

absurd eenvoudig durend slechts 1 golf elk.

Er is een bijwerking, het meer gras u om meer dan het minder percentage schijnt te winnen

u bereikt in uw Statistieken, maar het werft meer gebieden aan

Graag gedaan ;) ,Ruurd31.

Ik heb even vet gebruikt want anders zie je denk ik het verschil niet goed!

Bewerkt: door ruurd31

Ruurd, die vertaal sites zijn dikke brol hoor. :puh:

Wat er eigenlijk staat:

Om meer gang turfs te krijgen moet je naar het zuiden vliegen.

Om precies te zijn naar het zuidoosten van SA, om heel SA vol te krijgen moet je 2 à 3 uur vliegen, maar na een kwartier zal je al heel wat bijhebben. Als je lang genoeg gevlogen hebt moet je uit het vliegtuig springen en jezelf verdrinken. Daarna zal je zien dat er gang-turfs zijn bijgekomen. ;)

edit* Ja, voor kleine woordjes te vertalen, kunnen die handig zijn, maar niet voor hele zinnen. ;)

Bewerkt: door Dizzee

Ik ga even off-topic:

Deze zoekmachine is aangeraden door onze leraar hoor :Y:cab: !! Oh goed dat je hem zegt, dan gebruik ik hem niet meer! Gemeen van hen, leraren niet te vertrouwen! :t;)

Ruurd31.. Dizzee = _O_ (compliment hoor)

Geplaatst:

nog een laatste vraagje

kan iemand een kaartje geven naar waar je precies moet vliegen in de zee want ik ken zuidoosten niet zo goed :bonk:

Geplaatst:
nog een laatste vraagje

kan iemand een kaartje geven naar waar je precies moet vliegen in de zee want ik ken zuidoosten niet zo goed :bonk:

maar het is al eenw erk om lasatos over te nemen dat is niet makelijk

mijn droom in san andreas is controle te hebben over heeeeeeeeeeel san andreas

iedereen zal bang van me zijn 8) maar ik heb een beetje hulp nodig van jullie

anders heb ik niets meer te doen is dan ook niet meer leuk

Bewerkt: door thedarklord100
Geplaatst:

er zijn nu gangs in san fierro bv de gele maar ik kan het niet overnemen want er zijn geen gele mannetjes hoe komt het ? :?

Het is waarschijnlijk een fout in het spel! Je zult waarschijnljk het spel opnieuw moeten beginnen als je dat weg wilt!

Als je er aan stoort, ga dan tijdens het spel op escape (esc) drukken, dan klik je met je muis op "map" dan druk je op spatie en dan komt er rechtsonderin wat te staan dan ga je met je pijltjes naar "Gang Area; on" en druk je op enter. Dan staat er "Gang Area; Off" en zijn die kleuren van geel, groen en paars niet meer in op je radar en kaart!

Ruurd31.. Moge dit helpen! :t

Edit: Nog even een plaatje bijgevoegd om te zien hoe het eruit moet zien! Plaatje 1 (boven) moet verzet worden naar plaatje 2 (onder) dat doe je met de stappen hierboven^^.

naamloos2qz.th.png

Geplaatst:

ik heb misschien iets gevonden je doet een cheat van dat je iedereen kan recruiten dan recruit je 3 vagos of ballas ga je naar san fierro in het stukje dat je niet kan veroveren en schiet je ze daar neer zou dat niet helpen :? misschien iets gevonden maar heb het ook nog niet geprobeerd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...