Ruurd31 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Als je hun gaat vermoorden moet je eerst wel de cheat uitschakelen want anders vermoord je je (zegenaamde) gangmembers. Ruurd31.. Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik heb ook nog een klein territoriumpje veroverd op bayside marina...Tis maar dat je het weet dat da bij jouw mss ook zo is Reageren
Sunray Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ja had ik al maar ik heb iets andres gevonden je doet een cheat dat er overeall gangs zijn op de straten heb ik gedaan en dan kun je ze veroveren die in san fierro heb ik zelf gedaan maar gaat wel moeilijk Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Maar door die cheat zijn het andere gangsters dan Ballas en Vagos. En voor die glitch vlieg in de hoek van SF de linksonder bij de Mt. Chiliad. Vlieg daar ong. 30 minuten spring uit het vliegtuig en verdrink je. En gangmembers recruteren en dan de cheat af gaat niet dan komt er geen gang war ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.