Jack Mercer Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik heb verschillende malen de PS2 cheat opgezocht voor SA om jezelf te veranderen van character (bv in een pedestrian). De cheat op gtagames.nl werkt (sorry dat ik het zeg) gewoon aan geen kanten. Weet iemand de correcte cheat? En zijn er ook cheats om als een belangrijker personage te spelen zoals je kon spelen als Sonny, Lance, enz zoals in VC? bv een cheat om als Claude, of Kent Paul, of Maccer, enz te spelen? Reageren
Sunray Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 bij mij lukt die cheat ook niet maar wat kun je dan doen je eigen cj bouwen ? Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Bij mijn weten bestaat die cheat niet. Er is wel een mod hier over: Klik Veel succes ermee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Kijk eens bij gtagames.nl, misschien staat die cheat er daar wel bij! Als je een mod gebruikt wat gebeurt er dan met je spel? Ruurd31.. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 @Ruurd31 Met deze mod kun je in San Andreas spelen als een ander karakter, o.a. Tenpenny en Claude (uit GTA3) Lijkt me duidelijk.. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) @Ruurd31Met deze mod kun je in San Andreas spelen als een ander karakter, o.a. Tenpenny en Claude (uit GTA3) Lijkt me duidelijk.. Ja, maare, ik heb wel de PS2 versie en nie de PC versie, of is er een manier om die mod op mn PS2 te gebruiken? Bewerkt: 2 november 2005 door Solid Snake Reageren
EXIT Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 deze code bestaat niet zelfs die van gtagames.nl is fout (als ie er nog tussen staat) Reageren
Rekam Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Momenteel bestaan er geen mods voor de PS2 en zullen die nooit komen. Volgens mij werkt die cheat wel als je hem 2x achtereen doet. Bij mij lukt het. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik dacht ook dat die oneindig leven cheat et niet dee van gta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.