SpikySuper Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik heb windows XP zodat ik verschillende gebruikers heb. Maar ik heb een save van gta op mijn broer zijn account. Kan ik dat ook naar mijn gta omzetten(waar staat de save map enzo?)? Reageren
Barcelona Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hallo SpikySuper en welkom op dit forum! Het is geloof jammer genoeg niet mogelijk want je hebt maar 1 sanandreasuserfiles en daar zit je broer vast op maar is het ernstig dat je savegame op je broers account is? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Volgens mij wel! Als je de admin van de je PC kun je bestanden uitwisselen met andere accounts! Je zou hem ook naar jezelf kunnen mailen (van je broers account), en dan je mail weer openen (op je eigen account) en sla je het save-game op, in de save-game map in "mijn documenten"! Ruurd31.. Succes! Bewerkt: 2 november 2005 door ruurd31 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) De map waar de savegames instaan (GTA San Andreas User Files), vindt je hier: C:\Documents and Settings\<ACCOUNT>\Mijn documenten. De bestanden GTASAsF*.b zijn de savegames. Het sterretje is een nummer, hang af van in wel slot er gesaved is ( 1 t/m 8 ). Zet die bestandjes op USB stick, en plaats deze in de User Files op jouw account. Gunslinger Bewerkt: 2 november 2005 door Gunslinger Reageren
EXIT Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 en als je geen usb-stick hebt zet je het op een diskkette Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.