Jump to content

skin installeren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Daar moet je IMG Tool 2.0 voor hebben.

Te downloaden op GTA Games.

• Als je die gedownload heb open je hem.
  • Dan Ga je naar File > Open > Ga je naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models en dan open je Player.img.
  • Dan druk je op F2 of je gaat naar Edit > Find en typ je de naam v an de Skin in
  • Dan vind hij hem en dan druk je met rechtermuis knop erop en druk je op extract
    Dan zet je hem op een goede plek want dit is je backup.
    Dan doe je weer rechter muisknop en druk je op replace en zoek je het gedownloade bestand en zet die erin.
  • Dan doe je edit > Rebuild archive.
    Sluit je img tool en koop het shirt wat je gedownload heb in SA

Greetz GizmO

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

skin voor gta vice city => in map C://Program files/Rockstar Games/GTA Vice city/skins

daar zet jij de bmp afbeelding in let op de juiste skin gebruiken

release118screen201k.jpg

van gta3 ziet er anders uit en dan werkt het niet, dus controleer goed of jij de juiste skin gebruik voor gta vc

ik ga nameelijk een tutorial van maken op mijn gtaforum :)

Geplaatst:

Zoals je ziet heb ik me snel tut bij gewerkt.

Ik hoop dat het is gelukt als je vragen heb stel ze hier dan maar dan zal iemand je vast wel kunnen helpen.;)

Succes ermee

Greetz GizmO

Geplaatst:

Nog een vraagje:

Hoe kun je een skin te download zetten, zodat hij meteen in VC staat? Zonder dat degene die hem heeft gedownload hem kan openen en dingen eruit kan halen of veranderen?

Geplaatst:
GizmO Hartelijk bedankt ik ben er heel blij mee.

topic closed ;):)

Topic Closed? Sorry maar alleen Moderators kunnen slotjes zetten...

En aub iemand help me!

Nog een vraagje:

Hoe kun je een skin te download zetten, zodat hij meteen in VC staat? Zonder dat degene die hem heeft gedownload hem kan openen en dingen eruit kan halen of veranderen?

Geplaatst:

op gta-downloads staat er keuzes op voor welke gta jij gemaakt heb dus

ik weet niet of dat ook zo is voor gtagames

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry maar ik snap jullie antwoorden niet :puh:

En btw: Mijn skin is voor Vice City.

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Hoezo aan de Admin vragen van de site? Het gaat niet over Uploaden, maar over de download van de skin... Als mensen hem downloaden, hem bijv. niet in Paint of PS kunnen openen, en dat hij meteen in de VC Map staat...

Geplaatst:

De skin zit vaak in zo'n pakketje (WinRar bestand), en aangezien het niet helpt dat je dat pakketje in de GTA Vice City Skins map zet, kan het dus niet. Misschien kan je het op 'Alleen Lezen' zetten, maar een beetje nerd weet ook hoe je dat eraf zet :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...