fernandoalonso Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 hallo als ik een skin download hoe moet je die dan installeren. alvast bedankt. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Daar moet je IMG Tool 2.0 voor hebben. Te downloaden op GTA Games. Als je die gedownload heb open je hem. Dan Ga je naar File > Open > Ga je naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models en dan open je Player.img. Dan druk je op F2 of je gaat naar Edit > Find en typ je de naam v an de Skin in Dan vind hij hem en dan druk je met rechtermuis knop erop en druk je op extractDan zet je hem op een goede plek want dit is je backup.Dan doe je weer rechter muisknop en druk je op replace en zoek je het gedownloade bestand en zet die erin. Dan doe je edit > Rebuild archive.Sluit je img tool en koop het shirt wat je gedownload heb in SA Greetz GizmO Bewerkt: 3 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 skin voor gta vice city => in map C://Program files/Rockstar Games/GTA Vice city/skins daar zet jij de bmp afbeelding in let op de juiste skin gebruiken van gta3 ziet er anders uit en dan werkt het niet, dus controleer goed of jij de juiste skin gebruik voor gta vc ik ga nameelijk een tutorial van maken op mijn gtaforum Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Zoals je ziet heb ik me snel tut bij gewerkt. Ik hoop dat het is gelukt als je vragen heb stel ze hier dan maar dan zal iemand je vast wel kunnen helpen. Succes ermee Greetz GizmO Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Nog een vraagje: Hoe kun je een skin te download zetten, zodat hij meteen in VC staat? Zonder dat degene die hem heeft gedownload hem kan openen en dingen eruit kan halen of veranderen? Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 GizmO Hartelijk bedankt ik ben er heel blij mee. topic closed Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 GizmO Hartelijk bedankt ik ben er heel blij mee. topic closed Topic Closed? Sorry maar alleen Moderators kunnen slotjes zetten... En aub iemand help me! Nog een vraagje:Hoe kun je een skin te download zetten, zodat hij meteen in VC staat? Zonder dat degene die hem heeft gedownload hem kan openen en dingen eruit kan halen of veranderen? Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 op gta-downloads staat er keuzes op voor welke gta jij gemaakt heb dus ik weet niet of dat ook zo is voor gtagames Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Sorry maar ik snap jullie antwoorden niet En btw: Mijn skin is voor Vice City. Bewerkt: 3 november 2005 door DaddyPimp Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Bedoel je dat als iemand hem download dat hij er gelijk mee kan spelen zoja dat kan dan niet. Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 misschien best vragen aan de admin van de site voor hoe het moet doen he + raad vragen he Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Hoezo aan de Admin vragen van de site? Het gaat niet over Uploaden, maar over de download van de skin... Als mensen hem downloaden, hem bijv. niet in Paint of PS kunnen openen, en dat hij meteen in de VC Map staat... Reageren
Thabit Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 De skin zit vaak in zo'n pakketje (WinRar bestand), en aangezien het niet helpt dat je dat pakketje in de GTA Vice City Skins map zet, kan het dus niet. Misschien kan je het op 'Alleen Lezen' zetten, maar een beetje nerd weet ook hoe je dat eraf zet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.