fernandoalonso Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 hallo zou iemand voor mij een formule 1 auto willen bauwen. ik zou dan graag een renault willen. alvast bedankt Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Op dit topic zijn weinig(volgensmij geen) mensen die auto's kunnen maken en ingame kunnen krijgen. En als die mensen er waren zou je mischien wat beter kunnen uileggen over welke GTA je het hebt enz. Helaas moet je het nu in dit geval zelf uitzoeken of op internet zoeken naar een f1wagen voor GTA. greetz twenty Reageren
evildirk Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Fernando ik heb hier een link voor je formule 1 car. Het is wel een mercedes Mclaren. Hier kan je hem downloaden Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Nee er zijn maar een paar mensen die auto's kunnen maken. Zoek gewoon een beetje op internet site en dan kom je er wel. Er zijn al redelijk wat F1 auto's gemaakt. Succes. Greetz GizmO Reageren
tedhoffer Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 (bewerkt) Ik was al bezig aan een Ferrari, gewoon converted uit Grand Prix 4... Helaas is mijn Zmodeler fucked up, of het ligt aan mijn Windows x64 edition. Ik kan hem niet exporteren naar een .dff file... Is er hier btw iemand die zich aanbiedt om mij te helpen? Stuur dan ff een persoonlijk bericht, dan zal ik mn e-mail geven. Check mijn Ferrari F1 Bewerkt: 9 november 2005 door tedhoffer Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Ziet er erg mooi uit hoor tedhoffer Alleen helaas kan ik je hierbij niet helpen. Maar er zijn vast wel mensen die het wel kunnen. GizmO Reageren
W3sl3y Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ziet er erg mooi uit hoor tedhoffer Alleen helaas kan ik je hierbij niet helpen. Maar er zijn vast wel mensen die het wel kunnen. GizmO Waarom post je dan? Dit is spam hoor. Ik ga toch ook niet in het savegame aanvraag forum zeggen: Mijn SA is kapot dus ik kan je niet helpen, maar anderen zouden het wel kunnen . Laat zulke reacties voortaan. ONTOPIC: Tedhoffer: Mooie Ferrari! Alleen mag je geen e-mail adressen in je post plaatsen. Haal dit er even uit, anders doen de mods het wel voor je sorry voor het moderator gedrag, maar het moest er effe uit., Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.