jikmosch Geplaatst: 4 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2004 Help!!! Mijn GTA Vice City doet t niet want ik heb geen goeie crack wieowie kan mij hepen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2004 Sorry met cracks helpen wij niet. Als je gewoon de orgineele CD hebt en het dan installeerd hoor je geen problemen te hebben. Heb je dan nog problemen dan kunnen wij je helpen als je jouw probleem beter beschrijft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 4 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2004 ik zou kunnen helpen! rockstar suigt toch! ze sturen kapoten cds ik heb al 6 kapote cds gekocht! gloednieuw ik denk niet dat ik je hier mag helpen maar als je je email geeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2004 ik zou kunnen helpen!rockstar suigt toch! ze sturen kapoten cds ik heb al 6 kapote cds gekocht! gloednieuw ik denk niet dat ik je hier mag helpen maar als je je email geeft Kapote cd's kopen?? Als je ze koopt zitten ze nog niet in het doosje! Bij de kassa doen ze hem er in! Ik check altijd of ze er de goede en hele in doen, en ook of alle boekjes erbij zitten. Jij mag hem wel helpen, ik niet want ik ben admin. Illegaale content wordt wel gewist! maar zolang het maar uitleg is en geen URL's naar cracks vind ik het goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 5 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2004 oh.... nou dan word het moeilijk maar cd cracks is niet iligaal alleen het verkopen dat is wel iligaal.... :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.