GTA_lover Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Hallo, luitjes stel hier je vragen over Vice City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Ehm.....? Is dit een 2e VC Help? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Haha. Inderdaad :lol: Maar ik denk dat de meeste dat wel aan de forum naam zien.. :lol: Grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Ja, goed over nagedacht, deze topic naam! :lol: Anyway; me has a question; ik ben nou benieuw of die Lance het nog aan het einde van het spel moet bezuren (ergens gelezen hier). Ik hoop van niet want hij was altijd zo nice tegen Tommy boy. (Ook weer niet te veel verklappen graag!!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 In de missie "keep your friends close" moet je hem killen. Je krijgt voor die missie veel telefoontjes van Lance dat je hem niet als een kind moet behandelen. In de missie "keep your friends close" heeft hij je verraden aan de maffia. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Melchior zei niet al teveel verklappen en wat doe jij <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 8 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 (bewerkt) srry! BTW, het was een edit van Melchior, ik typte mijn bericht al voordat die edit er stond! Bewerkt: 8 augustus 2004 door GTA_lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 Het was geen edit hoor! :lol: Maar ja, lama. <_< Als je zoiets maar niet nog eens flikt maar dan met SA. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 Ik kom niet uit die missie "Dirty Licking's", Je krijgt van die dikke vrouw een sniper om die Haitens uit te moorden, ze zegt nog dat je niet te dicht bij moet komen anders zien ze je en is de missie gefailled. Maar het maakt niet uit vanaf welke afstand ik schiet ik word altijd gezien en of ik nou op een gebouw sta maakt ook niet uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 Als je de sniper heb gepakt ga dan naar het gebouwtje met die trap, onder die trap ligt zo'n slomotion pil, pak die ook...Dan is het snipen makkelijker (als je naar het gebouwtje gaat, zorg dat je de linker stoep neemt!!!) En dan snipen maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 Ehm.....?Is dit een 2e VC Help? :lol: ja hahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 ja hahahaha Graag wat nuttiger posts aub Ontopic: Het is ook een idee om bij die missie de andere sniper te gebruiken, in plaats van diegene die je krijgt. Met die andere kan je zeven keer achter elkaar knallen, dus heb je meer tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 ja hahahaha Graag wat nuttiger posts aub Ontopic: Het is ook een idee om bij die missie de andere sniper te gebruiken, in plaats van diegene die je krijgt. Met die andere kan je zeven keer achter elkaar knallen, dus heb je meer tijd. Of eerst de Rifle Range halen! Dan hoef je niet meer te herladen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 Is dat zo? :blink: Nooit opgevallen. Ik kan wel sneller schieten, maar volgens mij moet ik nog steeds herladen... Ik zal er 's op letten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 wacht even mischien kan je ook een cuban lokken (ik weet niet of dat lukt) maar sla hem 1 keer loop nu rustig na het dak toe (als het goed komt hij achter je aan) dan kan je gewoon met bazooka hun neerschieten. aleen of dat echt zou kunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.