Jump to content

vragen over Vice City


GTA_lover

Recommended Posts

Ja, goed over nagedacht, deze topic naam! :lol:

Anyway; me has a question; ik ben nou benieuw of die Lance het nog aan het einde van het spel moet bezuren (ergens gelezen hier).

Ik hoop van niet want hij was altijd zo nice tegen Tommy boy.

(Ook weer niet te veel verklappen graag!!!)

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie "keep your friends close" moet je hem killen. Je krijgt voor die missie veel telefoontjes van Lance dat je hem niet als een kind moet behandelen. In de missie "keep your friends close" heeft hij je verraden aan de maffia. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom niet uit die missie "Dirty Licking's", Je krijgt van die dikke vrouw een sniper om die Haitens uit te moorden, ze zegt nog dat je niet te dicht bij moet komen anders zien ze je en is de missie gefailled. Maar het maakt niet uit vanaf welke afstand ik schiet ik word altijd gezien en of ik nou op een gebouw sta maakt ook niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de sniper heb gepakt ga dan naar het gebouwtje met die trap, onder die trap ligt zo'n slomotion pil, pak die ook...Dan is het snipen makkelijker (als je naar het gebouwtje gaat, zorg dat je de linker stoep neemt!!!)

En dan snipen maar!

Link to comment
Delen op andere websites

ja hahahaha :D

Graag wat nuttiger posts aub ;)

Ontopic: Het is ook een idee om bij die missie de andere sniper te gebruiken, in plaats van diegene die je krijgt. Met die andere kan je zeven keer achter elkaar knallen, dus heb je meer tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

ja hahahaha :D

Graag wat nuttiger posts aub ;)

Ontopic: Het is ook een idee om bij die missie de andere sniper te gebruiken, in plaats van diegene die je krijgt. Met die andere kan je zeven keer achter elkaar knallen, dus heb je meer tijd.

Of eerst de Rifle Range halen! Dan hoef je niet meer te herladen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wacht even mischien kan je ook een cuban lokken (ik weet niet of dat lukt) maar sla hem 1 keer loop nu rustig na het dak toe (als het goed komt hij achter je aan) dan kan je gewoon met bazooka hun neerschieten.

aleen of dat echt zou kunnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...