.Sharingan Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) kost een .Com site ook geld ? maar hoeveel kost een .nl site ongeveer ! Cheers Tales Bewerkt: 2 november 2005 door Tales Reageren
Le MrG Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Natuurlijk komt een .com site geld ! Alleen een domeinnaam Of een Domein met Space ? Zonder: per 1 jaar: € 17,- per 2 jaar: € 30,- dat is per jaar € 15,- per 5 jaar: € 60,- dat is per jaar € 12,- Bron:AlphaMega Reageren
Joriz Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Kijk maar is op http://www.webhosters.nl/ Hier staan zo'n beetje alle bedrijven van Nederland met de ervaringen ervan. Moved to Computer forum Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 maar weet iemand waar ik een gratis site kan maken met Download mogelijkheden ? Cheers Tales Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Probeer www.freewebs.com eens. Als je een beginner bent raad ik je aan om te beginnen met de makkelijke. Als je goed bent in HTML kennis kan je ook naar het gevorderde ruimte. Succes. Reageren
Upstream Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Probeer www.freewebs.com eens.Als je een beginner bent raad ik je aan om te beginnen met de makkelijke. Als je goed bent in HTML kennis kan je ook naar het gevorderde ruimte. Succes. ik wil niet veel zeggen, maar als je html kennis hebt moet je vooral niet bij freewebs. Je mag daar maar max 20 bestand uploaden, ga je daar overheen wordt je account gebanned. ontopic, je kan een .nl adres aanvragen bij lycos. En dat was geloof ik tijdelijk gratis.... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik ben in totaal 27,95 per jaar kwijt voor mijn host: .com domain+webhosting Webhosting: 1,50 per maand Domain: 9,95 Is nu erg goedkoop. Als je de link wilt pm me maar. Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb voor iemand een host bedrijf een site moeten maken. En ik heb alle ruimte wat ik maar wil. En gratis ook. Erg handig Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb voor iemand een host bedrijf een site moeten maken. En ik heb alle ruimte wat ik maar wil. En gratis ook. Erg handig Heeft niet echt met dit topic te maken hé Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Heeft niet echt met dit topic te maken hé Waarom niet? Miss brengt hij hem op ideeen. en een .NL site kost 10 euro per jaar. Zag het er niet bij staan dus ik meld het maar. Miss wist je het al. GizmO Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Probeer www.freewebs.com eens. Als je een beginner bent raad ik je aan om te beginnen met de makkelijke. Als je goed bent in HTML kennis kan je ook naar het gevorderde ruimte. Succes. ik wil niet veel zeggen, maar als je html kennis hebt moet je vooral niet bij freewebs. Je mag daar maar max 20 bestand uploaden, ga je daar overheen wordt je account gebanned. ontopic, je kan een .nl adres aanvragen bij lycos. En dat was geloof ik tijdelijk gratis.... Kan niet. Je kan minimaal 40 bestanden exclusief plaatjes uploaden. Reageren
Nyxic Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ontopic: Voor €4.99 heb je al een .nl domein bij www.lycos.nl Offtopic: Ik heb voor iemand een host bedrijf een site moeten maken. En ik heb alle ruimte wat ik maar wil. En gratis ook. Erg handig Dat klopt. Maticus heeft voor een van mijn site's een bijpassende design gemaakt, en in ruil daarvoor krijgt hij ruimte terug. Tevens kan iedereen binnen een maand gratis ruimte aanvragen bij mijn bedrijf... Nu zullen jullie wel denken, zeker zo'n louzie 20 mb acountje etc... Maar nee, wij pakken het groot aan: Wij gebruiken het "Pay" by post systeem, jij "betaalt" als het ware voor de hosting door actief te zijn op ons forum. Zo heb je al voor 20 posts 400 Mb ruimte en 5000 Mb bandbreedte (5gig). De pakketen lopen op tot max. 900 mb, met alle functie's unlimited, en 11000 Mb bandbreedte (11gig). Ook zullen jullie vast denken.... HOAX!! NEP!! FAKE!! Maar nee... Binnenkort komt ons .nl site online, maar tot die tijd kan je naar ons moederbedrijf gaan: Moederbedrijf: WWW.CWHNETWORKS.COM Nederlandse site: WWW.CWHNETWORKS.NL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.