EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik heb de txd en de dff nodig van de sandking, perinal kan iemand mij helpen Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) heb jij misschien geen back ups van gemaakt? back ups => bewaren voor als er iets fout loopt, en dan de originiele terug zetten en alles is weer terug in orde, doe dat voortaan ik kan jou helaas niet helpen want heb geen gta sa op dit pc volgend keer graag meer uitgebreidere uitleg van wat jij precies wilt he Bewerkt: 3 november 2005 door sonny yoshi Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik zal ze jou geven: Hier kan je ze Downloaden Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 heb jij misschien geen back ups van gemaakt?back ups => bewaren voor als er iets fout loopt, en dan de originiele terug zetten en alles is weer terug in orde, doe dat voortaan ik kan jou helaas niet helpen want heb geen gta sa op dit pc volgend keer graag meer uitgebreidere uitleg van wat jij precies wilt he nee ik heb alleen van mijn data en text een BACK-UP gemaakt niet van mijn models Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Laat dit nu een les voor je zijn om altijd backups te maken. Succes verder met je dingen enzo. Greetz GizmO Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 maar man jij moet geen hele map back up maken hoor alleen perenial.dff perenial.txd sandking.dff en sandking.txd back ups maken voordat jij gaat vervangen met ander voertuigen enz... Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 dat doe ik altijd maar deze keer niet en juist dan gaat het mis Tropic gesloten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.