GTA_lover Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Hello, guys Weet iemand hoe ik een avater aanmaak? :blink: :huh: :blink: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 standaard avatars : configuratie scherm avatar installingen en dan bassisgallerij ofzo of andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Je kan beter een avatar uit een gallerij halen als je het niet snapt. Daar staan er meer dan 100 in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 en waar is die "gallerij"? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 (bewerkt) lama, ik heb er al een! ik weet nu hoe ut moet. sorry voor het dubbelposten! Bewerkt: 5 augustus 2004 door GTA_lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.