O.G. Loc Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Waarom maakt niemand es een game waar je gewoonweg alles kan zoals in het echte leven! Een combinatie van De Sims2 en GTA! Gaan winkelen, werk gaan zoeken, belastingen betalen , zoiets als GTA maar dan meer uitgebreid... Et is maar een idee éh maar et zou een grote concurrentie zijn voor De Sims 2 En natuurlijk het perfecte spel voor mensen die nooit buitenkomen en toch ook es een normaal leven willen leiden! Reageren
Thabit Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat is veel en veel te moeilijk, dan wordt het een spel dat nog geen enkele PC kan draaien. Het is gewoon veel te veel werk. Reageren
O.G. Loc Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat is veel en veel te moeilijk, dan wordt het een spel dat nog geen enkele PC kan draaien. Het is gewoon veel te veel werk. Iets voor binnen een paar jaar dan...?? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Misschien lukt het wel op PS3 of Xbox 360? zou kunnen! Reageren
.Maze. Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Mischien zou het wel kunnen op één van de Next-gen consoles, maar ik betwijfel of het aan zal slaan. Het is opzich wel een leuk en orgineel idee, maar dan moet je ook gaan werken dat is veel te eentonig. In de Sims maakt hij veel meer dingen mee, dan gaat het bijvoorbeeld over de studententijd of het uitgaansleven, daar valt veel meer te beleven als op het werk. Dan ga je zitten kijken hoe iemand bijvoorbeeld een kantoorbaan heeft, je ziet hem heel de tijd tikken en tikken zonder dat er iets veranderd, dat lijkt mij iig erg saai. Het zou leuk zijn, als het wel wat uitgebreider is als de sims, dat je meer dingen kan doen. Dan is het leuk voor de Sims liefhebbers, want die hebben dan weer nieuwe dingen te doen en te ontdekken, een soort simulatie van het echte leven, maar dan een spannend leven. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Ja dat zou zeer vet zijn, en dat dan de graphics eruit zien als gewoon in echte leven, en dat je alles kon doen en oppakken, je kan vrienden maken, je word oud of ziek, etc. Zal wel pas in de toekomst komen op de Playstation 109. Bewerkt: 3 november 2005 door Ice Cold Killa Reageren
O.G. Loc Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Mischien zou het wel kunnen op één van de Next-gen consoles, maar ik betwijfel of het aan zal slaan. Het is opzich wel een leuk en orgineel idee, maar dan moet je ook gaan werken dat is veel te eentonig. In de Sims maakt hij veel meer dingen mee, dan gaat het bijvoorbeeld over de studententijd of het uitgaansleven, daar valt veel meer te beleven als op het werk.Dan ga je zitten kijken hoe iemand bijvoorbeeld een kantoorbaan heeft, je ziet hem heel de tijd tikken en tikken zonder dat er iets veranderd, dat lijkt mij iig erg saai. Het zou leuk zijn, als het wel wat uitgebreider is als de sims, dat je meer dingen kan doen. Dan is het leuk voor de Sims liefhebbers, want die hebben dan weer nieuwe dingen te doen en te ontdekken, een soort simulatie van het echte leven, maar dan een spannend leven. Je moet er natuurlijk ook niet alles insteken hé! Denk dat het ook niet leuk zo zijn om effe op reis te gaan en een paar uur op de pijltjes te drukken om toch maar je auto op de baan te houden! Zoiets als de sims maar dan meer uitgebreid en volledig 3d zoals GTA :- ) Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Mij lijkt dat helemaal niet leuk. Voor mij is dat weer TE realistisch, je moet overal aan denk en zo. Het mag wel meer realistisch dan nu maar niet echt zoals het echte leven dat je heel de wereld rond kan gaan. Ook duurt dat te lang, en dan heb je dalijk ook geen bugs meer.. Dat is ook niet leuk omdat bugs gezellig zijn, en onrealistische dingen zijn gewoon leuker vind ik. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Lijkt me erg vet. Alles word echt met de dag realistischer. Er komt volgens mij wel zoiets. Weet alleen de naam niet meer. Was pas op gamekings geloof ik. GizmO [EDIT] Sorry voor de bump. Had er niet op gelet. Bewerkt: 28 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) ik denk niet dat iemand het maakt, maar je kan het ook zelf proberen ! daarvoor ga je naar deze site. op de site en op het forum kan je het programma vinden, en je kan er ook vinden hoe het werkt (je kan het ook vragen). Bewerkt: 23 september 2006 door brbgtaplayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.