Jump to content

Hebben jullie dat ook?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was net op mount. chiliad en toen kwan er een vliegtuig aanvliegen (met 2 propellers) en die vloog tege de berg aan en weer vloog weer weg :? en nu was mijn vraag in dit vliegtuig kan je zelf niet vliegen of wel?:? en of iemand dit ook heeft gehad...

:bier:

Geplaatst:

Jah dat vind ik dus het vage..want in dat vliegtuig kan je zelf neit vliegen..dus ik weet niet welke het is..

:bier:

Geplaatst:

Je bedoelt waarschijnlijk de Beagle. Daar kun je inderdaad in vliegen, hij staat op het vliegveld van San Fierro naast het begin van de startbaan, maar hij staat er niet altijd.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee...dit was een veel kleiner en " dunner" vliegtuigje..

EDIT: o srry ik vergiste me met de nevada..ik heb nog even gekeken en het was dus wel de beagle

bedankt!

:bier: Lampie

Bewerkt: door Lampie

Weetje wat ik een keer op de mount Chilliad zijn lopen mensen, en er lagen doden. Met dat vliegtuig heb ik welleens dan gaan ze net over je heen, als je de berg opgaat.

Ruurd31. :Y

Bewerkt: door ruurd31

Het is normaal dat er vliegtuigen vliegen. Waarom het bij Mount Chilliad zo opvalt?

1. Je staat op een hoge berg, dus je bent dichter bij de vliegtuigen.

2. Er komen zowiezo veel vliegtuigen voor in het luchtruim van de Country Side, vooral in de buurt van MC.

3. De vliegtuigjes rond MC vliegen erg laag. Daarom vallen ze op. Als je goed oplet, zie je ook erg vaak AT 400's en Andromada's vliegen boven de steden (vooral Los Santos en Las Venturas).

Bewerkt: door Gunslinger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...