Jump to content

Trein

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dat is helaas niet mogelijk, de treinen hebben zegmaar een vast traject. Vind hetzelf ook wel jammer, maarja het is niet anders. :)

Koos. :bier:

Edit: tectron was me voor... (scheelt 3 seconde....:D)

Bewerkt: door Cool Hand

Inderdaad, als dit echt zo was zouden steeds treinen op elkaar botsen, treinen komen steeds uit beide richtingen, maar rijden op hetzelfde spoor. Dus Shin Chan, het kan niet.....

SpikySuper.

De VLiegschool is 1 school, en die zit gewoon op het verlaten vliegveld. Als je alle missies gedaan hebt moet je voor Mike Toreno nog 2 missies doen voordat je naar Las Ventura's kan. DUs als je klaar bent met oefenen moet je waar die 2 vliegtuigjes staan nog missies doen. Dat doe je door in de marker te lopen naast de vliegtuigen.

Ik weet eigenlijk niet precies wat je bedoelde, maar hoop dat dit goede uitleg is.

Bedankt. Maar nog een vraag: Waar is de 4de school(voor te vliegen????)

Die vindt je in The Desert. Dat is de woestijn. Je kan er pas komen zodra je toegang hebt tot het derde eiland, en meteen missies doen gaat ook niet. Je moet het na een paar missies kopen. Dan krijg je vlieglessen.

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:
Nee dat is helaas niet mogelijk, de treinen hebben zegmaar een vast traject. Vind hetzelf ook wel jammer, maarja het is niet anders. :)

Edit: tectron was me voor... (scheelt 3 seconde....:D)

ik tel 13 seconden... :sst:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...