SpikySuper Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Als je met de trein rijdt, is het dan mogelijk om van spoor te veranderen(bij wissels)? Alvast bedankt Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Nee dat is helaas niet mogelijk, de treinen hebben zegmaar een vast traject. Vind hetzelf ook wel jammer, maarja het is niet anders. Koos. Edit: tectron was me voor... (scheelt 3 seconde....) Bewerkt: 3 november 2005 door Cool Hand Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Kan toch wel als je van de andere kant komt. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 je reid altijd over het zelfde spoor welke kant je ook op gaat (dit is eigelijk een fout) Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Inderdaad, als dit echt zo was zouden steeds treinen op elkaar botsen, treinen komen steeds uit beide richtingen, maar rijden op hetzelfde spoor. Dus Shin Chan, het kan niet..... Koos. Bewerkt: 3 november 2005 door Cool Hand Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Toch een btje moelijk eerst uit stappen en dan aan zon ding trekke. Oof er moet een knopje komen Grtz Gizmo Reageren
SpikySuper Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Bedankt. Maar nog een vraag: Waar is de 4de school(voor te vliegen????) Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) SpikySuper. De VLiegschool is 1 school, en die zit gewoon op het verlaten vliegveld. Als je alle missies gedaan hebt moet je voor Mike Toreno nog 2 missies doen voordat je naar Las Ventura's kan. DUs als je klaar bent met oefenen moet je waar die 2 vliegtuigjes staan nog missies doen. Dat doe je door in de marker te lopen naast de vliegtuigen. Ik weet eigenlijk niet precies wat je bedoelde, maar hoop dat dit goede uitleg is. Koos. Bewerkt: 3 november 2005 door Cool Hand Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Bedankt. Maar nog een vraag: Waar is de 4de school(voor te vliegen????) Die vindt je in The Desert. Dat is de woestijn. Je kan er pas komen zodra je toegang hebt tot het derde eiland, en meteen missies doen gaat ook niet. Je moet het na een paar missies kopen. Dan krijg je vlieglessen. Gunslinger Bewerkt: 3 november 2005 door Gunslinger Reageren
garco Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Nee dat is helaas niet mogelijk, de treinen hebben zegmaar een vast traject. Vind hetzelf ook wel jammer, maarja het is niet anders. Koos. Edit: tectron was me voor... (scheelt 3 seconde....) ik tel 13 seconden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.