Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Kun je ook in die metro die in san fierro rond rijd hij stopt bij mij nooit. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) nee, maar je kunt er wel op springen en zo mee rijden. best lastig Bewerkt: 3 november 2005 door tectron Reageren
Velaro Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat is een tram,je kan er helaas nie op @Tecrton : Ik d8 niet dat je daar op kon staan hoor Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) op het dak wel en dan ga ik altijd op de politie schieten Bewerkt: 3 november 2005 door tectron Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ja maar je loopt kans ondergereden te worden. staat hij dan nooit is stil? Reageren
Velaro Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) ja maar je loopt kans ondergereden te worden.staat hij dan nooit is stil? Nee,de tram stopt nergens Het is gewoon om het wat echter te maken dat die tram daar rijd Bewerkt: 3 november 2005 door gtafan1221 Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 mijn neef zegt dat als je er een bom voor gooit dat hij dan wel stopt maar hel lukt nooit Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) je zet je auto op het spoor (loodrecht ====|==) = Spoor |auto je gaat op je dak staan en je wacht als je bijna geraakt word (0.5 sec van tevoren) spring je richting de tram met veel geluk sta je op het dak Bewerkt: 3 november 2005 door tectron Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Nee, nooit. Wel raar dat er haltes naast de auto weg waar de tram op rijdt staan, maar hij stopt nooit. Zet je auto er maar eens voor. Je kan er op klimmen door een busje langs de baan te zetten, en dan op het dak te springen, en als er dan een tram langs komt spring je vanaf het busje zo op de tram. Koos. Edit: tectron is me alweer voor :| Edit2: Shin Chan, dat is helamaal niet waar, de tram stopt nooit, ook niet als je er een bom voor gooit. Bewerkt: 3 november 2005 door Cool Hand Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik denk dat je er alleen op kan met een jetpack wel jammer dat je er niet in kan Bedankt voor de hulp. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik gooi altijd mensen vanuit hun auto's op de tramrails vlak voordat die tram er aan komt Reageren
Achille Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ja Jammer helaas zou het spel veel leuker maken in san fierro zou veel realistischer zijn. Zelf ga ik er altijd op met jetpack werkt voor mij erg goed.. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 is er hier niemand die een mod kan maken dat je met de tram kunt meerijden Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Glij je er niet vanaf dan? dat moet je bij mods vragen Bewerkt: 3 november 2005 door Shin Chan Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Denk niet dat er zomaar iemand is die even snel een modificatie maakt... zit vaak wel heel wat tijd in... En als je op het dak van de tram bent glijd je er niet vanaf. Ohja, mods hoef je er niet voor te vragen, er zijn ook leden die modificatie's kunnen maken. Mod staat voor 2 dingen. (1) Moderator, (2) Modificatie. Koos. Bewerkt: 3 november 2005 door Cool Hand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.