Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Hallo,, Ik liep een beetje rond te scheuren op een fcr. ik had een beet je zin om wat leuks te doen, toen dee ik alrijdend met me handpalm de linker analoog stick heel snel achter elkaar naar voren op eens begon dat ding supersnel te rijden toen ik er mee stopte ging de motor weer wat zachter naar topsnelheid. Ik weet niet of dit al bekend was. Grtz Gizmo Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ja dat komt omdat hij dan heel veel vaart maakt. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Al bekent Dus?? Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ja dat komt omdat hij dan heel veel vaart maakt. het lijkt mij logisch als je snel rijd dat je dan veel vaart maakt Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ja maar dacht je dat het een ee was? Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Nee Mensen,, Als je gewoon op het vliegveld rijd dan kan je toch niet harder dan een snelheid? als je dat ene dan doet gaat nog harder dan dat.. En trouwens het is handig bij courrier missies rij je meteen lekker hard.. Bewerkt: 3 november 2005 door Gizmo71 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Denk niet dat hij dat dacht, hij heeft gewoon gemerkt dat als je de linker analoge stick heel snel naar voren drukt dat je dan erg snel optrekt. Tevens staat het niet in het EE forum gedeelte en als hij dacht dat het een EE was had hij het er wel bijgezegd denk ik. En het is dus geen EE. En ik denk wel dat het al bekend was. Koos. Bewerkt: 3 november 2005 door Cool Hand Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) hij zegt toch naar achter elkaar naar voren Bewerkt: 3 november 2005 door tectron Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 dat wist ik ook al 1 minuut later ik d8 er aan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Kan je het ook op de PC gebruiken.. een ander iets voor analogstick? Ruurd31.. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ff denke wat is het knopje op pc voor staan op moter of hoe je dat ook noemt? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik geef wel even de besturing van een moter misschien maak ik het je het dan wat makkelijker! Vooruit/gas geven: W. Remmen/ achteruit rijden: S. Naar links sturen: A. Naar rechts sturen: D. Slippen/super remmen: "spatie". Een wiellie maken: Pijltje naar beneden. Voor over leunen: Pijltje naar voren/omhoog. Afstappen/opstappen: Enter/Return. Ruurd31.. Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 handpalm de linker analoog stick heel snel achter elkaar naar voren op eens begon dat ding supersnel te rijden toen ik er mee stopte ging de motor weer wat zachter naar topsnelheid. Dat is toch gewoon naar voren leunen op een motor? -.- Daar is niks speciaals aan net zoals in het echte leven. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Als eens geprobeerd in het echte leven dan? Mijn oom heeft een oudewetse moter wel lol is dat! Zet je rechtop! Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.