DJ TEDDY Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 als je nog in los santos zit kan je met de trein door de blokkades rijden op weg naar las venturas,mijn broer heeft het gedaan (zelf gezien)maar toen ik het probeerde lukte het niet(mijn trijn zat tussen de blokkades)
Joriz Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dit kan inderdaad niet. En als je er toch voorbij komt krijg je alsnog de poltitie achter je aan.
P-Jamma Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 In het begin van het spel als je nog niet naar de andere steden kunt, staan er wegversperringen... Alle auto's voetgangers, treinen enz. kunnen hier wel door rijden, ik denk dat dit gedaan is om files en opstoppingen te voorkomen Maar misschien is het een Bug geweest wat je broer overkwam, waarschijnlijk wel, wwant normaal gesproken hoor je hier niet door te kunnen rijden
Silverwing Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik had het in het begin van het spel ook geprobeert, maar mijn trein stopte gewoon en ik kon gewoon al achteruit rijdend terug gaan. Dit is iig ook geen Easter Egg, maar een bug.
Flying Dutchman Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 dat is in de missie 'wrong side of the tracks' een ontzettend domme fout. die trein rijdt dwars door de blokkade, zelf kun jer niet door. in de missie 'explosive situation' zit ook zo'n domme fout. als je alle kratten al platgereden hebt en de dynamiet staven gepakt en je maakt de dumper kapot, staat er: you destroyed the dumper. that was the only way to smash te crates'. terwijl je alle kisten al kapot gemaakt hebt...
Gunslinger Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Ik ben het eingelijk helemaals niet eens met de post die hierboven staan... Het is geen bug. Het is opzettelijk gedaan zodat je niet naar de andere eilanden kan. Oke, Rockstar had een creatievere blokkade kunnen verzinnen, maar men spreekt van een bug als het niet met opzet van de makers was. dat is in de missie 'wrong side of the tracks' een ontzettend domme fout. die trein rijdt dwars door de blokkade, zelf kun jer niet door. Dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als wat ik hierboven heb gezegt. Maar als die blokkade er niet was, zou je oneindig lang de tijd krijgen voor die missie. Je kan de trein immers blijven achtervolgen. Het is de bedoeling om de Ballas te vermoorden voordat ze naar Las Venturas gaan. Dit is ook met opzet gedaan, want er komt ook de melding "Mission Failed" als de trein de brug opgaat, richting Las Venturas. Bewerkt: 3 november 2005 door Gunslinger
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Een vriend van mij was bezig met de trein te rijden en kzat al in san fierro en hij was aan het rijden en hij kon gwn door die blokade van die brug gaan en ik probeerde het en mij lukte het niet
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 De trein stopt vanzelf ook al geef je gas. Maar kan je niet tijdens de missie ''Wrong Side Of The Tracks'' met een jetpack naar de trein vliegen en erop gaan staan terwijl hij door de blokkade gaat ? Of als je BS achterlaat sta je terug bij hem en zegt hij : ''All You Hat To Do Was Folow The Train '' ? Dat is toch het geval als je de trein laat wegrijden.
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 als je dan toch cheat om een jetpack te krijgen kan je net zo goed ff een hydra spawnen en naar de overkant vliegen
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik heb het ook al een paar keer gehad maare je moet wel op volle snelheid door dat ding gaan dan vertraagtie iets en dan rijdtie weer hard door. IK maak er wel een fimpje van die post ik morgen wel!!
EXIT Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 als je hard rijd begin je te remmen maar dan staat i nog niet stil en rijd de trein traag door de blokades
garco Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ik heb het ook al een paar keer gehad maare je moet wel op volle snelheid door dat ding gaan dan vertraagtie iets en dan rijdtie weer hard door. IK maak er wel een fimpje van die post ik morgen wel!! Waar blijft dat filmpje?
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Eey mense sorry ik had het druk met school maar hier is nu eindelijk het filmpje Klik
Recommended Posts