Robin2130 Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Hee hallo ik heb reborn Part1 erin gezet dus je moet een nieuw spel starten, maar ik kan niet naar het 2e eiland omdat er bloades staan is er een mod die die blokkades weg kan halen want ik heb vice city al veel te vaak uitgespeeld Reageren
Na$! Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 ja die is er ik stuur je wel een pm met de link Reageren
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Of je moet gewoon een 100 % savegame downloaden! Reageren
Blizard Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 zoek je vraag op bij gta vc reborn gedeelte of post het daar! Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Of je moet gewoon een 100 % savegame downloaden! ja dat kan maar je kan de 100% savegame alleen gebruiken als je er GEEN mods in heb gezet...dus dat gaat ook niet Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Hee blizard maakt niet uit hoor maarre dit is een MODS help forum wat heb je trouwens tegen mij dusseh deze topic van mij staat hier goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.