::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Wat vind jij dat er in de nieuwe Need For Speed Underground(als ie komt) moet komen??? Bijv. Dat je auto's kunt stelen ofzo. Ik vind zelf persoonlijk dat er in moet komen: Auto's jatten Trekhaak met kar(voor de gestolen auto) Dat je bepaalde mensen kunt bellen voor een race. dat je ook uit de auto's kan.(om rellen te maken enz. Greetz, Yef EDIT:Sorry dat ik het in het verkeerde sub-forum gezet heb! Bewerkt: 3 november 2005 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Ehm er komt al een nieuwe need for speed en dat is geen underground en ik denk dat ze ook geen underground meer gaan maken. Maar voort borduren op Need for speed Most Wanted. En hij staat inderdaad in het verkeerde subforum, hij hoort in het freeroaming en race forum Bewerkt: 3 november 2005 door Morpheus 83 Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ehm er komt al een nieuwe need for speed en dat is geen underground en ik denk dat ze ook geen underground meer gaan maken. Maar voort borduren op Need for speed Most Wanted.En hij staat inderdaad in het verkeerde subforum, hij hoort in het freeroaming en race forum wist ik allemaal wel maar wat moest er nou volgens jou verbeterd worden?? Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 GVD kan je je eigen autos dan niet meer tunen zonee dan koop ik um niet Reageren
X-TX Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 GVD kan je je eigen autos dan niet meer tunen zonee dan koop ik um niet Geen grof taal gebruik A.U.B NFSU is een saai een slecht spel. Het verhaal en idee is goed, maar zo eenzijdige spel heb ik nooit gespeeld, je rijd soms 9 keer dezelfde race... Dat mag van mij wel een keer verbeterd worden in het vervolg. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 GVD kan je je eigen autos dan niet meer tunen zonee dan koop ik um niet Geen grof taal gebruik A.U.B , je rijd soms 9 keer dezelfde race... Wacht maar dan tot je Nfsmw hebt gespeeld!!! ik had gelezen dat er bijna geen enkele de zelfde race was, dus allemaal verschillend! Reageren
X-TX Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) GVD kan je je eigen autos dan niet meer tunen zonee dan koop ik um niet Geen grof taal gebruik A.U.B , je rijd soms 9 keer dezelfde race... Wacht maar dan tot je Nfsmw hebt gespeeld!!! ik had gelezen dat er bijna geen enkele de zelfde race was, dus allemaal verschillend! @Bjorn, ik heb het spel 100% uitgespeeld en verkocht. NFSU: 2 heb ik het over. Bewerkt: 4 november 2005 door X-TX Reageren
Thabit Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 NFS is geen spel waarmee je auto's moet jatten enzo. In NFS: Most Wanted komen wel weer politie achtervolgingne. Reageren
X-TX Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ben ik wel mee eens. Dezelfde; Je koopt VIVA ofzo iets, en je zegt. Ja maar ik wil uit de stadion kunnen om met andere te voetballen. Daar gaat het spel niet over. Of; Ik wil dat in GTA ruimteschepen zodat het op hoe heet dat film nou met Deatch Vather ofzo. Met al die neppe shit met TL-lampen als zwaarden die Tchiing Tchiiing geluid maken. Ik ben het echt vergeten. crazy.gif Bewerkt: 4 november 2005 door X-TX Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ben ik wel mee eens.Dezelfde; Je koopt VIVA ofzo iets, en je zegt. Ja maar ik wil uit de stadion kunnen om met andere te voetballen. Daar gaat het spel niet over. Of; Ik wil dat in GTA ruimteschepen zodat het op hoe heet dat film nou met Deatch Vather ofzo. Met al die neppe shit met TL-lampen als zwaarden die Tchiing Tchiiing geluid maken. Ik ben het echt vergeten. crazy.gif zo bedoelde ik het niet ik bedoel gewoon wat er verbeterd moet worden en wat je erZELF graag in wilt Reageren
-Roy- Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Doe mij maar meer verschillende auto's en upgrades. Ook zou ik ook graag willen dat je een race kunt houden met meer dan z'n honderden tegelijk via multiplayer, dat lijkt me echt vet! Reageren
Juice Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Meerdere vinyls voor op je auto zodat je bak alleen nog maar stoerder over de snelweg rijdt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.