Jump to content

NFSU

::: Tha Hawk :::

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vind jij dat er in de nieuwe Need For Speed Underground(als ie komt) moet komen???

Bijv. Dat je auto's kunt stelen ofzo.

Ik vind zelf persoonlijk dat er in moet komen:

Auto's jatten

Trekhaak met kar(voor de gestolen auto)

Dat je bepaalde mensen kunt bellen voor een race.

dat je ook uit de auto's kan.(om rellen te maken enz.

Greetz,

Yef :cab:

EDIT:Sorry dat ik het in het verkeerde sub-forum gezet heb!

Bewerkt: door ::: Tha Hawk :::

Ehm er komt al een nieuwe need for speed en dat is geen underground en ik denk dat ze ook geen underground meer gaan maken. Maar voort borduren op Need for speed Most Wanted.

En hij staat inderdaad in het verkeerde subforum, hij hoort in het freeroaming en race forum

Bewerkt: door Morpheus 83
Geplaatst:
Ehm er komt al een nieuwe need for speed en dat is geen underground en ik denk dat ze ook geen underground meer gaan maken. Maar voort borduren op Need for speed Most Wanted.

En hij staat inderdaad in het verkeerde subforum, hij hoort in het freeroaming en race forum

wist ik allemaal wel maar wat moest er nou volgens jou verbeterd worden??

Geplaatst:
GVD kan je je eigen autos dan niet meer tunen zonee dan koop ik um niet :puh:

Geen grof taal gebruik A.U.B

NFSU is een saai een slecht spel. Het verhaal en idee is goed, maar zo eenzijdige spel heb ik nooit gespeeld, je rijd soms 9 keer dezelfde race...

Dat mag van mij wel een keer verbeterd worden in het vervolg.

Geplaatst:

, je rijd soms 9 keer dezelfde race...

Wacht maar dan tot je Nfsmw hebt gespeeld!!! ik had gelezen dat er bijna geen enkele de zelfde race was, dus allemaal verschillend!

, je rijd soms 9 keer dezelfde race...

Wacht maar dan tot je Nfsmw hebt gespeeld!!! ik had gelezen dat er bijna geen enkele de zelfde race was, dus allemaal verschillend!

@Bjorn, ik heb het spel 100% uitgespeeld en verkocht.

NFSU: 2 heb ik het over.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

NFS is geen spel waarmee je auto's moet jatten enzo. In NFS: Most Wanted komen wel weer politie achtervolgingne.

Ben ik wel mee eens.

Dezelfde;

Je koopt VIVA ofzo iets, en je zegt. Ja maar ik wil uit de stadion kunnen om met andere te voetballen. Daar gaat het spel niet over.

Of;

Ik wil dat in GTA ruimteschepen zodat het op hoe heet dat film nou met Deatch Vather ofzo. Met al die neppe shit met TL-lampen als zwaarden die Tchiing Tchiiing geluid maken. Ik ben het echt vergeten. crazy.gif

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:
Ben ik wel mee eens.

Dezelfde;

Je koopt VIVA ofzo iets, en je zegt. Ja maar ik wil uit de stadion kunnen om met andere te voetballen. Daar gaat het spel niet over.

Of;

Ik wil dat in GTA ruimteschepen zodat het op hoe heet dat film nou met Deatch Vather ofzo. Met al die neppe shit met TL-lampen als zwaarden die Tchiing Tchiiing geluid maken. Ik ben het echt vergeten. crazy.gif

zo bedoelde ik het niet :N ik bedoel gewoon wat er verbeterd moet worden en wat je erZELF graag in wilt

Geplaatst:
:D Doe mij maar meer verschillende auto's en upgrades. Ook zou ik ook graag willen dat je een race kunt houden met meer dan z'n honderden tegelijk via multiplayer, dat lijkt me echt vet!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...