Caltson Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Hoi Ik wou vandaag de mod installeren dat vc veranderd in lc toen ik alle bestanden had,was ik ze vergeten te backuppen...(hier ga ik zo dadelijk nog een ander topic voor moeten aanmaken) maar als ik nu Mta wil spelen staat er "you are using a modified version of multi theft auto,please reinstall" Wat wil dit betekenen?? Dit is het bericht dat ik krijg: Bewerkt: 3 november 2005 door gtagangster Reageren
Azer Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 dat je VC gemod is (door LC uiteraard), kwestie van of LC verwijderen en/of VC herinstalleren... Reageren
Caltson Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 dat je VC gemod is (door LC uiteraard), kwestie van of LC verwijderen en/of VC herinstalleren... dat heb ik juist gedaan.. Reageren
RTS Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik zou toch voor de zekerheid heel VC verwijderen en opnieuw installeren. Dat heb je volgens mij nog niet gedaan maar alleen LC verwijderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.