Caltson Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Hoi Ik wou de gta-lc mod downloaden (dan wordt VC-geconverceerd in LC) Deze mod werkte niet bij me,en 'n files zijn overschreden dus kan ik ook geen VC spelen. Kan iemand die geen mods gebruikt al zijn files hier op zetten (of hoe dat dat ook gaat..) Dank bij voorbaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Installeer gewoon GTA Vice City opnieuw. Backups verzenden naar je is teveel MB, en ik denk dat het misschien illigaal is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Installeer gewoon GTA Vice City opnieuw. Backups verzenden naar je is teveel MB, en ik denk dat het misschien illigaal is. ..en dat is het juist,als ik hem probeer te de-instaleren,blijven de files er gewoon opstaan... en als ik hem dus terug installeer blijf ik met hetzelfde probleem kampen (en nee,ik mag deze pc niet uitschakelen,want als je helm uitschakeld krijg je hem een paar uur niet meer aan.....hij moet dringend gerepareerd worden dus pls help iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 kijk op deze site bij downloads. Of kijk bij google en typ in Vice City Back-Up Veel succes nog verder! Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) gtagangster, kan je Vice city niet handmatig de-installeren? Eerst gewoon via de de-installatie bij het menu en dan alle files die nog overblijven zelf gaan deleten met SHIFT + del... Bewerkt: 3 november 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.