Jump to content

PC opnieuw installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Vraagje: Mn PC is echt aan n nieuwe installatie toe, maar ik wil mn savegames enz. absoluut niet kwijt.

Als ik de GTA San Andreas User Files bewaar, kan ik 'm dan met een gerust hart formateren????

_O__O__O_ Thanx!!! _O__O__O_

Geplaatst: (bewerkt)

Het allerbeste is om je map GtaSananderas User Files op een Dvd-rw, Cd-rw, USB-stick te zetten dan ben je honderd procent zeker dat je ze niet kwijt bent.

Veel succes ermee

Ps. Welkom op het forum, mogen er nog velen posts volgen ;)

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

Jah hoor dat kan, als iemand zijn savegame inpost met zijn probleem. Dan open je zijn savegame in dit Sub-forum. Dan download je hem en zet je hem in Mijn Documenten/San Andreas User Files en start je San Andreas opnieuw en kun je hem spelen.

SaveGame's voor hulp staan hier, als je wilt zou je de regels eerst van dat Sub-Forum willen doorlezen.

Hier (klik)

Je hebt wel concurenten in dat forum, Dizze de absolute master en ik probeer ook anderen te helpen. Doe ook gerust mee, vele handen maken ligt werk :klap: .

Ruurd31.. :'D

Geplaatst: (bewerkt)

@Ruurd31 --> ik heb werkelijk geen flauw idee waar je bovenstaande post over gaat. Begrijpelijk en vriendelijk Nederlands genoeg hoor, dat zeker, maar het heeft niets te maken met het topic. Verkeerde plek wellicht?

Ha die Giorgo. Ja, ik snap wel wat hij bedoeld, maar het heeft (volgens mijn domme mening) niets met de vraag te maken: ik ga mijn PC opnieuw inrichten en welk bestand moet ik dan bewaren. Ach ja, gisteren postte ik 2 keer een SA antwoord op een VC vraag, dus vertel me niets over rare acties....hihi

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Ik denk dat hij weet wat hij bedoelt.

Hij bedoelt dat Dizzee van moeilijke missies houdt en doet veel in het ''Savegame aanvraag-topic''

Dizzee doet alle missies voor personen dus als jij dat ook gaat doen is Dizzee en supergrote concurrent.

Ik hoop dat ik duidelijker ben ?

Maar wat je best kan doen is je savegame ff op je mp3-speler zetten ofzo via usb-stick en daarna weer op je PC.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...