Jump to content

MTA SA + N00bmode ?

Recommended Posts

Geplaatst:
Denk het niet, MTA VC kon iig niet samen met andere mods, en als je MTA SA speelt met de N00bmode wordt alles wel erg makkelijk he :)
mods zullen in de toekomst wel mogelijk zijn ivm de SDK (Software Development Kit). Alleen serverside wordt bepaald of een mod toegestaan is of niet. Dus ja misschien als de mod gemaakt wordt voor MTA:SA en op een server komt te draaien is het mogelijk, anders niet.
Geplaatst:

N00BMod cheat?

Nee de mod. Post niet als je niet weet waar het over gaat.

Verbeter me als ik het niet juist heb, maar maakt dat programma geen gebruik van de cheatstrings in SA? :puh: (misschien beter als de makers ervan is hier reageren :))
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Jammer genoeg kan je Niet! een mod gebruiken bij MTA versie's lijkt me lullig als je deathmode doet :Y

Veel Suc6 verder

:cya: Ciao !!

GB

Geplaatst:
Jammer genoeg kan je Niet! een mod gebruiken bij MTA versie's lijkt me lullig als je deathmode doet :Y

Veel Suc6 verder

:cya: Ciao !!

GB

of misschien lees je gewoon ff de rest van de antwoorden in dit topic ipv een zinloze reactie te geven ;)
Geplaatst: (bewerkt)
Verbeter me als ik het niet juist heb, maar maakt dat programma geen gebruik van de cheatstrings in SA?

Ik verbeter je :Y .

Noobmode gebruikt het systeem van het missiescripten (Missionscripting).

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:
Verbeter me als ik het niet juist heb, maar maakt dat programma geen gebruik van de cheatstrings in SA?

Ik verbeter je :Y .

Noobmode gebruikt het systeem van het missiescripten (Missionscripting).

scm dus? indat geval zou het best weleens kunnen dat MTA:SA het gewoon links laat liggen ivm MTA Blue eigenlijk niks met de scm doet...
Geplaatst:

Is dat niet dom N00BMode bij Multiplayers mods? want dan moet er waarschijnlijk een server voor noobs gemaakt worden?

Nja goed ik hoop dat je geen mods mag gebruiken bij Multi Theft Auto San Andreas.

Geplaatst:
Is dat niet dom N00BMode bij Multiplayers mods? want dan moet er waarschijnlijk een server voor noobs gemaakt worden?

Nja goed ik hoop dat je geen mods mag gebruiken bij Multi Theft Auto San Andreas.

dat wordt (mits het gaat lukken) juist het mooie met MTA:Blue dat er mods gebruikt kunnen worden. Alleen gelukkig bepaalt de server welke mods gebruikt mogen worden, ofwel je kan dan niet zomaar je eigen mods gebruiken ;). Dus stel n00bmode wordt gemaakt voor MTA dan heeft iedereen die op de server zit waar het opdraait daar profeit van (en is er geen nadeel, zoals wel bekend is met normale cheaters). Maarja dit stond al in een eerdere post van me...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...