sniper Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Wat vinden jullie hier van van mijn ontwerp. Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik het in gta san andreas krijg als iemand het weet zeg het dan even ik werk met SketchUp 5 Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik zou een ding zeggen controleer of er geen paarse vlakken te zien want als jij een paarse vlak laat kan jij dan niet zien ingame zo doe jij dat => *zet de muiswijzer op paarse vlak en *RMB => Reserve Face ofzo Reageren
sniper Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) ik zou een ding zeggencontroleer of er geen paarse vlakken te zien want als jij een paarse vlak laat kan jij dan niet zien ingame zo doe jij dat => *zet de muiswijzer op paarse vlak en *RMB => Reserve Face ofzo Ik weet hoe alles werk behalven weet ik niet hoe ik hem in gta krijg Bewerkt: 3 november 2005 door sniper Reageren
NickDrake Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Hiervoor is de Master Tuturial list. Hier is je tuturial. Bewerkt: 3 november 2005 door pokearno Reageren
Achille Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Zozo dat ziet er wel goed uit ja Reageren
Wiepie Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik denk niet dat je dit ingame gaat krijgen, want ik denk dat alles bij elkaar te veel polys heeft(maar dat weer ik niet zeker.) Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Het ziet er wel mooi uit, maar ik denk niet dat dat ingame mooi word. En het heeft denk ik te veel polys ( zoals Wiepie al zij ) maar je zou je eiland in stukken kunnen delen. Reageren
Wiepie Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Het ziet er wel mooi uit, maar ik denk niet dat dat ingame mooi word.En het heeft denk ik te veel polys ( zoals Wiepie al zij ) maar je zou je eiland in stukken kunnen delen. Kan dat wel in Sketchup? Ik gebruik het al zo lang niet meer. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 hij kan zijn object importeren in 3dsmax door er een 3ds bestand van te maken. En daar kan hij hem verdelen en mischien ook opnieuw texturen. En dan vanaf daar kan hij de tutorial volgen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Het ziet er allemaal wel leuk uit enzo, en ook heel knap gemaakt . Maar ik kan je verzekeren dat er tientallen ontzichtbare muren inzitten. En ik zou het knap vinden als je die allemaal wist te verwijderen. Als je echt proffesioneel wil modden raad ik je het programma 3ds max aan. Daar heb je veel minder last van bugs en kan je veel mooiere dingen mee maken. Het enige nadeel is dat het lang duurt om het te leren. Reageren
sniper Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Het ziet er allemaal wel leuk uit enzo, en ook heel knap gemaakt .Maar ik kan je verzekeren dat er tientallen ontzichtbare muren inzitten. En ik zou het knap vinden als je die allemaal wist te verwijderen. Als je echt proffesioneel wil modden raad ik je het programma 3ds max aan. Daar heb je veel minder last van bugs en kan je veel mooiere dingen mee maken. Het enige nadeel is dat het lang duurt om het te leren. Ik heb dat progamma maar ik snap er hellemaal niets van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.