as31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 HIJ IS VANDAAG BINNWN GEKOMEN !!! ik heb hem gekocht, voor maar 45 euro origineel en hijj iss zzzzoooooooooooooo vet. mensen, wat een kk goede spel !!! Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Waar heb je hem gehaald? Kan je iets meer vertellen? Screens foto's? Je bent volgensmij de 2e op het forum die hem dan heeft. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 lekkr nuttig topic, zoiets heb ik altijd al willen lezen Reageren
The Italian Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik heb hem al een sinds 1 novenber dus ik ben de 2de na thomas niet dat dat me boeit Reageren
residentevil4 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik heb hem morgen . En ik koop hem gewoon in de winkel ( Wel een amerikanse versie dan ). Ik koop hem in de digifan voor als er nog mensen in haarlem wonen. Reageren
gtasa Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) is da de amerikaanse versie ofzow want ik heb em besteld bij game mania te st.kruis(belgie) en keb vandaag gebeld omda ie normaal morga binne moet zijn en nu zeggen ze da et zou kunne da ik nu nog een maand moet wachte maar alst zo is dan wacht ik nieme ze ik vraag men voorshot dan terug en ik koop em in antwerpe want in de gunk store ebbn ze em wel maar waar ebbn jullie em dan gekocht???? en ist een coowl spel?? Bewerkt: 3 november 2005 door gtasa Reageren
gtasa Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 GRRRRR nu ziek et echt beu ej vind rockstar games begint nu echt wel tege te steke ze kat em besteld en kging em normaal vandaag ebbe ma nu ebbe ze et weer uitgesteld tot eind november voor HEEL EUROPA gewoon voe die stomme fout kerl tis altijd tzelfde me under ik wacht nog ene maand en anders bestel ik de amerikaanse versie ze ze kunnen zo heel de tijd verder uitstelle Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Wat een nuttig topic,als ik wil kon ik dat ook op 10 juni in het SA gedeelte Reageren
:koen: Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ik heb hem al 5maanden voor 150dollar ik ben ook naar USA geweest Reageren
rick15465 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ik heb hem al 5maanden voor 150dollar ik ben ook naar USA geweest 150 dollar weet je dat zeker?En toen was ie nog niet uit dacht ik. Reageren
:koen: Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Waar heb je hem gehaald? Kan je iets meer vertellen? Screens foto's? Je bent volgensmij de 2e op het forum die hem dan heeft. ik was de eerste Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 LCS releasde op 25 oktober, dus jij kan die al geen 5 maanden hebben. En als het een 'echte' zo zijn, ben je zeker in het zak gezet. Reageren
residentevil4 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Net opgehaald . Meteen gaan spelen en dan wat screens maken en op deze site plaatsen Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Is Liberty City Stories (en de volgende gtapsp-game in2006 en de rest van de pspgames natuurlijk) het kopen van een PSP waard? Reageren
residentevil4 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Als je een Handheld leuk vind en GTA helemaal top.... Ja dan is het het kopen van een PSP zeker wel waart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.