The Golden Fighter Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Hoe zit t eigenlijk met de besturing, is die lastig omdat je 2 schouderknoppen mist, en hoe zit het met de loopbesturing: dpad of dat soort-knuppeltje? Zitten dr nou wél of géén heli's/vliegtuigen/dodo's in LCS? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Hoe zit t eigenlijk met de besturing, is die lastig omdat je 2 schouderknoppen mist, en hoe zit het met de loopbesturing: dpad of dat soort-knuppeltje?Zitten dr nou wél of géén heli's/vliegtuigen/dodo's in LCS? Nee het is niet moeilijk met de besturing, het is eventjes wennen maar je wordt het rap gewoon (dat zegt gamer.nl toch) En er zitten geen heli's en vliegtuigen in LCS, de heli's zitten wel in de amerikaanse versie in één opdracht, maar we weten nog niet als hij ook in de europese versie in die opdracht gaat zitten. En als er dodo's gaan inzitten weet ik niet. gta-freak2 Reageren
gtasa Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ma eeft iemand ier al de europese versie?????? zoja kan je me dan zegge waar je hem besteld hebt?? - hoelang heb je moetn wachten tege da ie binne was?? - hoeveel heb je betaald??? Reageren
killarboy Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Morgen komt die in een winkel in Hasselt, ExtraZone, ik ga hem dinsdag pas kunnen halen . Reageren
Rekam Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Als je een Europese versie wil hebben, kan je eens een boottripje naar Engeland maken. Daar hebben ze hem al. Reageren
gtasa Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ILLIGAAL JA als je iets koopt in engeland is het veel van de tijd illigaal Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Zouden de mensen die LCS nu al hebben misschien een kleine review willen geven, want de meeste reviews zijn wat standaard en ik wil wel eens wat weten over de kleinere puntjes, zoals hoe het gaat in de wapen winkel, zijn dr kledingzaken, veel stunts, mis je iets van vroeger, enz. Reageren
gtasa Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 zeg killarboy je zal langer moeten wachten ze want keb vandaag gebeld na extrazone => hasselt en roeselare en ze ebben em owk nog niej binne ze Reageren
residentevil4 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik heb hem lekker wel al Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Vanwaar heb je hem? Europese versie of Amerikaanse??? Reageren
killerfist Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) volgens mij is die al te koop bij de dixons kijk maar op de site van dixons:Y Bewerkt: 5 november 2005 door killerfist Reageren
as31 Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik heb hem al, 2 weken of zo? ?? eu. versie, 45 euro, wachten, moest ongeveer 3 dagen Reageren
The Italian Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik heb hem al, 2 weken of zo? ?? eu. versie, 45 euro, wachten, moest ongeveer 3 dagen je bedoelt zeker de usa versie want de europese was 2 weken geleden nog niet uit de Engelse is pas deze week uitgekomen Reageren
Blizz Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 IK WIL GTA LIBERTY CITY STORIES!!! op bartsmit.com zeggen ze dat ze hem verwachten in december... Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 IK WIL GTA LIBERTY CITY STORIES!!! op bartsmit.com zeggen ze dat ze hem verwachten in december... Bartsmit releases kloppen welvaker niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.