MNC3 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Morgen komt die in een winkel in Hasselt, ExtraZone, ik ga hem dinsdag pas kunnen halen . hier extrazone van sint-truiden, daar heb ik hem bestel die hebben niets , want ik heb mijne besteld en ze gingen bellen als ze ze hem hebben de laaste release datum dat zei zeiden was 28 november , dus wordt tijd wachten als dat zo is, of ze moesten die van engeland importen Bewerkt: 6 november 2005 door MNC3 Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Morgen komt die in een winkel in Hasselt, ExtraZone, ik ga hem dinsdag pas kunnen halen . de laaste release datum dat zei zeiden was 28 november , dus wordt tijd wachten als dat zo is, of ze moesten die van engeland importen Kan de Engelse (UK) samen spelen met de Europeese (EU) ? Reageren
MNC3 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Morgen komt die in een winkel in Hasselt, ExtraZone, ik ga hem dinsdag pas kunnen halen . de laaste release datum dat zei zeiden was 28 november , dus wordt tijd wachten als dat zo is, of ze moesten die van engeland importen Kan de Engelse (UK) samen spelen met de Europeese (EU) ? UK=EUropa dus ja, want dat is gewoon EU versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.