Jump to content

schrik me dood met doom3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik sta in het donker zit te kijken welke knop zaklaantaarn is..ik zit hem aan staat er opeens een kut ZOMBIE VOOR ME SNUFFERD !!! gelijk schieten maar die zombie slaat je gelijk recht in me gezicht (health was al laag) gelijk dood <_<

Geplaatst:
ja duh..maar ik heb hem eerder :lol: gewoon van internet gehaald :D

Ja, flink illegaal zoals zoveel mensen dat al hebben gedaan hierdoor is id software nu al meer dan 10 miljoen dolaar misgelopen!

Geplaatst:
ja duh..maar ik heb hem eerder  :lol: gewoon van internet gehaald  :D

Ja, flink illegaal zoals zoveel mensen dat al hebben gedaan hierdoor is id software nu al meer dan 10 miljoen dolaar misgelopen!

Hoeft niet.. Ik heb Doom 3 ook al liggen.. Gewoon besteld bij de Target via Internet en Maandag al binnen gekregen..

Geplaatst:
ja duh..maar ik heb hem eerder  :lol: gewoon van internet gehaald  :D

ga een beetje doom3 kopen terwijl ik het gratis kan krijgen ;) en ik vindt 60 euro beetje veel voor een pc game <_<

Geplaatst:

Maar ik zou hem wel gewoon kopen hoor want dan weet je altijd zeker dat je spellen het goed doen, ik download daarom ook niet een spel illegaal dan heb je gewoon zekerheid.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ja maar het gaat om het algehele gevoel van een game in je handen hebben met boekjes enz...

(en natuurlijk garantie).

Voor dit alles betaal je eigenlijk dan. ;)

Geplaatst:

Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

al mijn spellen op mijn pc heb ik gedownt en allemaal compleet met filmpjes etca.

Mwa ik ga denk ik wel GTA San Andreas bij Gameorder bestellen:).

Postaldude

Geplaatst:
Ik sta in het donker zit te kijken welke knop zaklaantaarn is..ik zit hem aan staat er opeens een kut ZOMBIE VOOR ME SNUFFERD !!! gelijk schieten maar die zombie slaat je gelijk recht in me gezicht (health was al laag) gelijk dood <_<

TombRaider is ook soms best wel eng!

Vaak loop je in het donker en staat er opeens een vage gast of van die kut beeste :angry:

lol

Geplaatst:

ik koop liever een spel origineel dan weet ik tenminste zeker dat ie t goed doet vice city heb ik ook origineel omdat ik mods erin wou zetten ik had een illegale vc en daar kon ik niet modden dus vandaar... ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...