Blizard Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik sta in het donker zit te kijken welke knop zaklaantaarn is..ik zit hem aan staat er opeens een kut ZOMBIE VOOR ME SNUFFERD !!! gelijk schieten maar die zombie slaat je gelijk recht in me gezicht (health was al laag) gelijk dood <_< Reageren
Melchior Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 ??? Is Doom 3 al uit?? Die moet toch nog uitkomen? Reageren
Blizard Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 ja duh..maar ik heb hem eerder :lol: gewoon van internet gehaald Reageren
Marius Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 ja duh..maar ik heb hem eerder :lol: gewoon van internet gehaald Ja, flink illegaal zoals zoveel mensen dat al hebben gedaan hierdoor is id software nu al meer dan 10 miljoen dolaar misgelopen! Reageren
Chi Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 ja duh..maar ik heb hem eerder :lol: gewoon van internet gehaald Ja, flink illegaal zoals zoveel mensen dat al hebben gedaan hierdoor is id software nu al meer dan 10 miljoen dolaar misgelopen! Hoeft niet.. Ik heb Doom 3 ook al liggen.. Gewoon besteld bij de Target via Internet en Maandag al binnen gekregen.. Reageren
Blizard Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 ja duh..maar ik heb hem eerder :lol: gewoon van internet gehaald Ja, flink illegaal zoals zoveel mensen dat al hebben gedaan hierdoor is id software nu al meer dan 10 miljoen dolaar misgelopen! ga een beetje doom3 kopen terwijl ik het gratis kan krijgen en ik vindt 60 euro beetje veel voor een pc game <_< Reageren
Joriz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Via ons kan je hem kopen voor 49,99 !! :lol: http://gameorder.nl/product_info.php?ref=8...ate_banner_id=1 Je helpt er ook meteen GTAgames.nl mee als je gebruik maakt van deze speciale URL! Reageren
gtaloser Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 waar kan je hem downloaden? Reageren
Marius Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Maar ik zou hem wel gewoon kopen hoor want dan weet je altijd zeker dat je spellen het goed doen, ik download daarom ook niet een spel illegaal dan heb je gewoon zekerheid. Reageren
Blizard Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 ik kan hem gewoon goed spelen, filmpjes multiplayer serial nummer zijn allemaal goed Reageren
Melchior Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Ja maar het gaat om het algehele gevoel van een game in je handen hebben met boekjes enz... (en natuurlijk garantie). Voor dit alles betaal je eigenlijk dan. Reageren
Ken-D Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan. al mijn spellen op mijn pc heb ik gedownt en allemaal compleet met filmpjes etca. Mwa ik ga denk ik wel GTA San Andreas bij Gameorder bestellen:). Postaldude Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 ik heb gister doom3 in de winkel zien liggen :lol: aleen lijkt me niet zoveel aan Reageren
Timovich Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Ik sta in het donker zit te kijken welke knop zaklaantaarn is..ik zit hem aan staat er opeens een kut ZOMBIE VOOR ME SNUFFERD !!! gelijk schieten maar die zombie slaat je gelijk recht in me gezicht (health was al laag) gelijk dood <_< TombRaider is ook soms best wel eng! Vaak loop je in het donker en staat er opeens een vage gast of van die kut beeste :angry: lol Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik koop liever een spel origineel dan weet ik tenminste zeker dat ie t goed doet vice city heb ik ook origineel omdat ik mods erin wou zetten ik had een illegale vc en daar kon ik niet modden dus vandaar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.