Gtaboy107 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Als ik naar de screeens van Bjorn13 kijk vindt ik het helemaal niet de moeite waard het te downloaden.ik heb MSN liever in het blauw. Ik ben het met je eens maar voor de fans van het Nederlands Elftal moet je hem halen Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Idd ik vind het meer op een lelijke na-aap msn lijken. Zoals YahooOO messenger ofzo Erg jammer. Reageren
T@rget Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) ik werk nog met msn 7.0 en ze zitten alweer bij 8.0 misschien krijg je die error omdat het een "BETA" is. gewoon wachten tot de realese natuurlijk niet!!!! ik wil hem ook zo snel mogelijk (en MSN 7.5 is al weer uit da's geen beta) @Bjorn13 ik vind deze MSN nog ietsje "te" beta Bewerkt: 4 november 2005 door T@rget Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 nee hij is niet echt leuk. Reageren
Upstream Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 zoals ik de screens van bjorn zie ziet het er wel gelikt uit (wat ik door de zware strepen heen zie die je er op hebt getekened ) dat oranjelijkt wel op de skin van het forum maar vind de blauwe skin van msn toch mooier Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb hem gedownload maar heb hem direct weer weggedaan en de oude geinstalleerd omdat ik hem niet zo mooi vind,ik vind de blauwe skin toch mooier Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 wat veranderd`er eigenlijk hij is haast het zelfde. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Jullie zitten nu wel hele tijd msn 8 af te kraken! Misschien als de originele er is is hij misschien veel mooiere en al die bugs... eruit! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Dit is een beetje offtopic, denk ik: Zal ik jullie eens wat vertellen. Ik heb op deze PC nog steeds MSN6.2 op staan. Deze PC kan wel een betere versie aan maar daar wordt MSN opstarten ect. trager van. Op de PC waar ik Sa op speel staat wel gewoon 7.5! Ohja ik vergat te vermelden dat dit een internet PC, de PC komt uit het jaar 2000. Ruurd31.. Reageren
arnie Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik vind hem ook niet echt mooi, ik wacht wel tot de echte versie uit is. Maar nu kan je er niet echt over oordelen want je ziet niet echt zo veel op die screens van bjorn. Het meeste is bedekt met van die zwarte strepen. Ik wacht wel tot de echte versie uit is. Reageren
Le MrG Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb hem ook, Je moet de msn volledig afsluiten dan heb je die error niet meer. Met volledig bedoel ik in je taskbar ook. Dat bedoel ik niet ik krijg een error genaamd: Systemerror(Heel Gelul hiero met cijfers).Kan de opgegeven module niet vinden Dat krijg ik dus als ik dat patch programma wil openen Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Staat je patch in je installatie folder want daar zou het kunnen aanliggen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Nee Maaar kan het daar aan liggen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb msn 8 beta nu ook. Ik moet zeggen het is een erg grote verbetering op 7.5. Veel nieuwe opties, ook een veel mooiere skin. Wat ik merkte was dat je als je een bestand wilt verzenden je bestand kan selecteren. Dan staat hij in de wacht. Je kan dan kiezen om hem gelijk te verzenden of nog even te wachten met verzenden. Dit is een handige optie maar je moet het wel ff doorhebben. Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb msn 8 beta nu ook.Ik moet zeggen het is een erg grote verbetering op 7.5. Veel nieuwe opties, ook een veel mooiere skin. Wat ik merkte was dat je als je een bestand wilt verzenden je bestand kan selecteren. Dan staat hij in de wacht. Je kan dan kiezen om hem gelijk te verzenden of nog even te wachten met verzenden. Dit is een handige optie maar je moet het wel ff doorhebben. Had dit ook al door. Maar ik vind hem nu nog niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.