AmsterdamBoy Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Je moet hem ook instaleren bij Program Files/MsnMessenger(of Windows live mesesnger) Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 ik heb msn 8.0 maar alleen kan ik niet inloggen help hij zegt dat alleen beta testers kunnen inloggen en ik heb de patch wel geinstalleerd! help Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Tot zover ik denk heben ze de patch gewoon al geblokkeert. Ik heb de msn 8 gezien. En ik vind het niet echt iets speciaals. Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) ik heb msn 8.0 en een patch die wel werkt, ik heb hem samen in een zip gedaan voor de mensen die geinteresseerd zijn: http://www.megaupload.com/nl/?d=9IUC6JOC Edit: als het niet mag verwijder de link dan maar Bewerkt: 12 november 2005 door Johan O. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Die patch geeft een fotu melding bij het openen hiero. :S Component 'mswinsck.ocx'or one of its dependencies not correctley registered: a file is missing or invalid Help me GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.