Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Hej, Ik wist niet dat het al bekend was. Ik heb gezocht naar een topic die ook zo heette! In de link hieronder vind je een website waar het laatste sportnieuws wordt vertelt! Eurosoccer (klik). Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Hej, Ik wist niet dat het al bekend was. Ik heb gezocht naar een topic die ook zo heette! In de link hieronder vind je een website waar het laatste sportnieuws wordt vertelt! Eurosoccer (klik). Ruurd31.. Ik vind het wel goed. Het is overzichtelijk. En ik lees nu dat Salomon Kalou naar Arsenal gaat! Jes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Mooie site en ook erg handig als je het laatste voetbalnieuws wil weten. Ik wist niet eens dat die site bestond. Good job Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Zo zijn er veel sites. Zoals voetbal.nl, op eredivisie.nl vind je ook veel en ga zo maar door. Het verbaast me wel dat ze een Invisionfree forum hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Kalou naar Arsenal?> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Sommige informatie is waar heb ik het idee, want er stond ook een keer iets op met de Kuip dat 100 miljoen zou kosten als het zich ging uitbreiden. Maar het meeste is wel waar! Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Lol Arena is zelfs duurder .. Duurder dan Alianz d8 ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.