Bassie_94 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik heb nu al een paar uur een balk onderin me beeldscherm. Ik weet niet hoe hij er kwam . Ik kwam thuis en die *piep* balk stond er.. Help..? Reageren
Upstream Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik zie niet zo goed wat je bedoelt, dat google ding met "error"? kan je daarop misschien naar beneden scrollen, om te zien wat de error is of misschien ff je google balk weghalen en altijd eerst ff spyware/virus scannen Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik heb die balk ook en het is geen spyware /virus! Hij is zelfs nog goed ook!! Je kan spelling controle doen etc... Reageren
Froop Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Kijk in je systeem naar iets van google, dan heb je vast resultaat. Ik kwam thuis en die *piep* balk stond er.. Dus er heeft iemand achter je pc gezeten? Ik zou vragen wie het heeft gedaan. Bewerkt: 3 november 2005 door Froop Reageren
Upstream Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 hij zegt onderin, dus dat ding waar google error staat denk ik Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 hij zegt onderin, dus dat ding waar google error staat denk ik Oei Had ik niet gezien.. Maar die eror balk kan je weg krijgen door je even af te melden of je PC te herstarten! Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Die kon ik verwijderen had ik eerst ook. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Er kan wel Spyware op je PC staan,ik had bearshare ook en deed een spyware scan,en er zaten meer dan 200 fouten dankzij bearshare in mijn PC Reageren
Upstream Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Er kan wel Spyware op je PC staan,ik had bearshare ook en deed een spyware scan,en er zaten meer dan 200 fouten dankzij bearshare in mijn PC uitkijken wat je download op bearshare. wat heeft dat met dit probleem te maken Reageren
Thabit Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Dat je uit moet kijken met wat je download. En kan je die balk ook naar boven slepen, zodat je hem te zijn krijgt? Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Laat dit topic maar rusten want hij is al weer weg . Wel allemaal bedankt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.