Jump to content

Ze kunnen het niet laten

Recommended Posts

Geplaatst:

Vanavond op de Belgische televisie op de zender één in het programma Koppen gaat er een 12-jarige beginnen janken bij een leraar dat GTA:SA en Bully te gewelddadig zijn. Ik zou graag m'n gedacht willen zeggen over kleine (om het "netjes" te zeggen) "truttebel", maar dan ga ik weer té ver.

Het wordt tijd dat de wereld ophoudt met het bitchen over games zoals GTA! :@

Geplaatst:
Vanavond op de Belgische televisie op de zender één in het programma Koppen gaat er een 12-jarige beginnen janken bij een leraar dat GTA:SA en Bully te gewelddadig zijn. Ik zou graag m'n gedacht willen zeggen over kleine (om het "netjes" te zeggen) "truttebel", maar dan ga ik weer té ver.

Het wordt tijd dat de wereld ophoudt met het bitchen over games zoals GTA! :@

Helemaal mee eens, een dikke fuck to pedo Thompson!

Maar ik denk dat dit beter thuis hoort in Onzin, of in Games Fora.

Maar ik vind dat je gelijk hebt hoor, echt een trieste zaak... Sommige mensen zijn onverbeterlijk. Zo blijkt maar weer...

Geplaatst:

ja idd :duh: altijd maar weer die games aansprakelijk stellen, alsof films geen slechte invloed op je zouden hebben :?

gelukkig beoit het me ouders niet wat ik speel, toen ik een brandweermissie bij GTA VC speelde en me moeder kwam binnen met iemand om ff me pc weer een beetje te fatsoeneren, zeiden ze alleen maar dat het spel mooie graphics had, ook al reed ik over al die ventjes heen :puh:

Geplaatst:

Sorry dat dit op de verkeerde plaats staat, ik weet m'n weg hier nog nie zo goed :cab:

mja, ze willen maar niet snappen dat mensen ook eens iets anders willen spelen dan games met pluizige diertjes die samen vriendlijke spelletjes spelen.

Ik ga GTA spelen om te KALMEREN, anders sta ik op ontploffen zoals nu.

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt dat is waar er staat niet voor niets 18+, ik dacht laatst ook om een poll te openen om erachter te komen of de meeste GTA;SA spelers 18 of ouder zijn, maar het pollbeleid zegt dat je niet onnodig veel polls moet openen! Ik denk dat de meeste spelers jonger dan 18 zijn! Het spel moet je durfen en kunnen verkopen. Als ik het niet had gekregen van een vriend! Had mijn vader hem voor me gekocht! Keren voor jongeren onder 18 kun je niet! :D Denk ik.

Eigenlijk ben ik het helemaal met jullie eens! Mochten die mensen het spel niet mogen om dat soort gedoe! Speel het dan gewoon niet en zie het over het hoofd! Zometeen gaat het weg uit de shops omdat de meeste mensen het niet mogen! Nou laat de super GTA fans gewoon! Het spel blijft euwig bestaan, ik stem voor!

Ruurd31.. :bonk::Y

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Dit is weer die eeuwig durende discussie...

Laat ze lekker janken... GTA zal blijven bestaan en wij kunnen ons er lekker mee blijven amuseren...

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

ze zouden die snertkind moeten slaan foei zeggen dat san andreas niet goed is dat ie naar ze teletubbies gaat(hoe oud is die kind)

Geplaatst:

Nou, dat kind had het alleen maar over het spel 'Bully' en ik begrijp haar. Zo'n spellen mogen er niet zijn, want met pesten staan wij veel nauwer in contact... overal komt pesten nog voor, dus om daar nu een game over te gaan maken waar je er punten voor krijgt vind ik ook te ver gaan.

GTA, CoD enzo ligt dan helemaal anders. Dat soort dingen liggen veel verder van de werkelijkheid en is ook makkelijker te onderscheiden ervan. Het waren dan ook weer de volwassenen die begonnen dat geweld zou moeten verbannen worden uit de games....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...