Jump to content

Ze kunnen het niet laten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik heb Call of duty 1. Maar als je er verder met mij wil over praten, liefst via PM dan. ;)

Anders gaan we gewoon offtopic en dat willen we niet he :)

*edit*

Ga naar mijn profiel door op mijn naam te klikken en klik daar dan op 'Verstuur een persoonlijk bericht' ;)

Bewerkt: door Dizzee

Dat kind zei niks over SA...

Het kwam wel aan bod maar dan door de volwassenen.

En er werd gewoon gepraat over het geweld erin, de reportage had niks te maken met SA, het was gewoon een voorbeeld. :)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

bully lijkt me wel wat overdreven en niet echt leuk om te spelen, nu moet je ze pesten ipv afmaken :D

wat is er toch mis met geweld tegenwoordig, denken die leerkrachten nu echt dat ze die games kunnen verbieden

Grove Street 4 Life 8)

bully lijkt me wel wat overdreven en niet echt leuk om te spelen, nu moet je ze pesten ipv afmaken :D

wat is er toch mis met geweld tegenwoordig, denken die leerkrachten nu echt dat ze die games kunnen verbieden

Grove Street 4 Life 8)

Niks verbieden! Koop het gewoon niet als je het te geweldadig vindt! Ik maak mij soms ook erg pissed als ik sommige missies niet van de eerste keer haal! :puh: Sommige missies zijn echt wel :bonk: Maar enfin, als je dan weet dat je door het spelen van GTA gewoonweg je eigen huis begint af te breken, speel het spel dan ook niet meer of elke dag maar een paar uurtjes! Moeten ze nu echt bij het minste alles gaan verbieden?!

Edit: Heb net de laatste missie van "Zero" gespeeld maar ik kan echt niet normaal vliegen met dat kleine crapy air-ding! Ik kwam 10 seconden tekort! :puh:

Bewerkt: door O.G. Loc
Geplaatst:

Misschien Bully verbieden,maar SA niet,pesten in een game en er dan nog punten voor krijgen ook :{ !SA is alleen maar geweld,pesten vind ik toch wel wat té :{

Geplaatst:
Misschien Bully verbieden,maar SA niet,pesten in een game en er dan nog punten voor krijgen ook :{ !SA is alleen maar geweld,pesten vind ik toch wel wat té :{

Als je een beetje gezond verstand hebt dan onthoud je dat het een spel is en ga je zoiets niet in "The Real Life" doen! Alhoewel... :puh:

• 5 maanden later...
Geplaatst:
Vanavond op de Belgische televisie op de zender één in het programma Koppen gaat er een 12-jarige beginnen janken bij een leraar dat GTA:SA en Bully te gewelddadig zijn. Ik zou graag m'n gedacht willen zeggen over kleine (om het "netjes" te zeggen) "truttebel", maar dan ga ik weer té ver.

Het wordt tijd dat de wereld ophoudt met het bitchen over games zoals GTA! :@

Groot gelijk :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...