Proximitus Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) heej mensen, k had ff een vraagje, ik kan geen nieuwe account maken op wikigta, weet iemand hoe dat moet? want als ik op "create an account or log in"click, staat er nergens iets om een nieuwe account aan te maken en weet iemand ook hoe duur GTA VC nu ongeveer is? greets Bewerkt: 3 november 2005 door Friemel
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik kan het helamaal fout hebben maar ik dacht dat alleen mods er op kunnen zei iemand een keer.
Froop Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Hier zijn al tientallen topics over gemaakt in het feedback forum. Alleen mensen die meehelpen kunnen zich daar inloggen. Hier kan dus een slotje op denk ik.
kortman_8 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Hey, Over dit onderwerp zijn al veel onderwerpen geweest. Dus gebruik volgende keer graag de Zoekfuncite. Als je had gezocht was je op dit topic uitgekomen. Hier staat dat alleen Moderators of hoger kunnen inloggen. (Of je moet een uitnodiging krijgen.)
Proximitus Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 srry dak et vroeg dan,maar weet iemand wat de gemiddelde winkelprijs van GTA VC is?
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ligt eraan ik heb hem bijeen winkel rond de 20 euro gezien en bij een andere rond de 30.
Silverwing Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Zoals hier al meerdere keren is vermeld, hebben alleen Moderators en hoger een account en een paar leden.. Ik vertrouw in jullie dat jullie dit topic laten rusten @T@rget: Kijk eens naar de zin hierboven..
T@rget Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ik had GTA Vice City laats voor €15,- gezien EDIT: Geen warn please ik vertel hem alleen eventjes de winkelprijs EDIT Naar de EDIT: Sorry ik zag net niet dat iemand hem de prijs al verteld had Bewerkt: 4 november 2005 door T@rget
Recommended Posts