tosca Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Hallo Ik heb het zelfde probleem als gtathomas. Ik heb alle tips geprobeerd die op het forum stonden. Maar ik krijg steeds het scherm die gtathomas ook had. Eerst deed gta sa het wel. Ik had een fout gemaakt in het spel en hij deed het niet meer. ik heb het spel geunstaleerd en probeerde hem weer te instaleeren. En toen kreeg ik dat scherm. ik weet echt niet meer wat ik moet doen weet iemand nog een tip die meschien wel werkt. groetjes tosca Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Hey Tosca welkom op dit forum namens iedereen! Ik had het probleem ook, ik kon het spel ook niet meer openen. Dan moet je even naar de map San Andreas User Files gaan daar het bestandje gta_sa.set even verwijderen. Als je je savegame weer opent of een nieuw "spel" begint, komt er vanzelf weer een nieuwe gta_sa.set. Mocht dit niet helpen dan weet ik het niet, Ruurd31.. Bewerkt: 3 november 2005 door ruurd31 Reageren
tosca Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Hallo Ruud31 bedankt voor de tip maar het was niet wat ik bedoelde sorry. ik kreeg deze fout: Feature: grand theft auto : sanandreas game data componet: models File : G:/data3.cab Error : gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Kan iemand mij hier a.u.b. mee helpen. Groetjes Tosca Bewerkt: 4 november 2005 door tosca Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Het pobleem is dat hij het niet kan installeren. Omdit te verhelpen zijn er twee kleine opties die je echt moet proberen: Maak de DVD zelf schoon en Maka de DVD speler schoon(dit doe je d.m.v. blazen). Nog een klein vraagje: Heb je dit ook bij andere spellen? Reageren
tosca Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) hallo ik heb dat ook al de dvd schoon gemaakt en in de dvd speler geblazen en ik heb een cleanig dvd gedraait. alle dingen die ik voor het spel nodig heb om hem te kunnen spelen heb ik. Eerst deed sa het ook, ik had hem moeten unstaleeren. maar ik krijg ik steets dat raare scherm bij het instaleeren. ik heb alle tip al geprobeert die op het forum stonden maar niks helpt. Nee ik heb het niet met andere spellen. ik heb vaker mijn pc moeten formeteeren en toen kon ik de spellen gewoon weer instaleeren zonder probleemen. Groetjes tosca Bewerkt: 4 november 2005 door tosca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.