MartyCeha Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) In dit topic in SA General wordt gesproken over het begrip gangcar. Ik vind (net als de topicstarter volgens mij, maar ik kan me vergissen) dat de gangs in San Andreas wel gangcars hebben. Dit wordt echter niet op WikiGTA beschreven. Mijn mening heb ik dan ook in deze post weergeven hierover (in hetzelfde topic als hierboven gegeven): Het ligt er maar aan wat je onder gangcars verstaat. Een speciaal aangepaste auto, los van het normale model of gewoon de auto waar een gang in rijdt zonder dat deze speciaal is aangepast (in het geval van elke gang in San Andreas). Als je kijkt naar Vice- en Liberty City, dan zie je voertuigen als Leone Sentinel en Cuban Hermes, die speciaal zijn aangepast voor de gang. Persoonlijk vind ik dit niet echt realistisch aangezien ieder een persoonlijke smaak heeft. Ik vind dat je de auto's waar gangs in rijden als gangcar moet zien, of deze nu speciaal aangepast is of niet. Dit ga ik eens even posten in het Ideeënbus topic 1e post pagina 15 Sorry, Bling heeft me overtuigd In plaats van het bovenstaande is het een beter idee (dat idee heeft Bling me niet verteld, dat heb ik zelf verzonnen) om gewoon in de tekst erbij te schrijven in welke auto's de gangleden van de betreffende gangs rijden, en dit niet in de tabel achter 'gangcar' te zetten Beter zo? Bewerkt: 28 juli 2007 door MartyCeha Reageren
Caltson Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) --Hidden interiors Ik heb wikipedia wikigta afgezocht en vind de hidden interior sectie van San Andreas zeer goed afgewerkt nu deze klaar is. Maar mischien kan je wat meer consolegericht gaan zoals bv. "welke interiors kun je bereiken met de ps2 zonder cheatdevices?" (of met xbox, doet er niet toe) Hierdoor zouden meer consolegamers (die benadeeld zijn met hidden interiors zonder dergelijke cheatdevices) hun weg kunnen vinden en tenminste weten welke interieurs ze dan toch nog kunnen bereiken (ik sta zelf ook nog verbaast nu ik elke dag nog bijna een nieuwe interieur op mijn ps2 ontdek) Als deze hidden interiors dan in een lijst zouden kunnen komen te staan, weten de consolegamers tenminste ook alle interieurs die ze kunnen bereiken. Ik begrijp wel dat het natuurlijk juist helemaal afgewerkt is, maar deze uitbreidingen zouden het nog gebruiksvriendelijker kunnen maken,niet? ----- Special kledij een rubriek met de kledij die onder special valt in je wardrobe (uitgebreide versie volgt nog) Greetz Bewerkt: 31 juli 2007 door gtagangster Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Zojuist een zeer handig trucje ontdekt, wat naar mijn mening een vermelding op wikigta waard is. Het gaat om Oyster 14 en Oyster 21, normaal gesproken krijg je bij deze oysters een 5 sterren wanted level omdat deze oysters zich in/bij de marinebasis van San Fierro bevinden, wat het dus een 'tikkie' lastig maakt om deze te pakken te krijgen. Tijdens de missie Amphibious Assault, waarin je dus voor het eerst onder water moet zwemmen, is het spel zo geprogrammeerd dat je geen wanted level kan krijgen! Dit geeft dus de ideale omstandigheden om bovengenoemde oysters te pakken zonder in de problemen te raken! Ik had altijd al zo'n vermoeden dat je bij deze missie geen wanted level kon krijgen en waarschijnlijk is dit bij meerdere missies ook het geval. Aangezien ik altijd tijdens deze missie vanaf het eilandje de vier boten met de Da Nang Boys vernietig met de Heat-Seeking-Rocket-Launcher zonder een ster te krijgen ging ik m'n geluk eens bij de marinebasis uitproberen. Het is wel een eindje zwemmen maar je krijgt geen 'Mission Failed', dus na het oppakken v/d oysters kan je daarna verder gaan met de missie. Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Misschien is de Frankie in GTA VCS een ietwat flauwe knipoog naar de popgroep Frankie goes to Hollywood, aangezien hij in een filmstudio werkt. Ook staat bij de SA-missie 'Don Peyote' op het einde dat Woozie jou belt om je iets mede te delen, maar het is in de cutscene duidelijk te zien dat CJ zelf de telefoon pakt een Woozie belt met de informatie. Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Tijdes de missie Misappropriation word er bij de tips gezegt dat je NIET over Area 69 moet vliegen om problemen te voorkomen maar de SAM sites staan uit en je krijgt géén wanted level. Dus je kan gewoon die gast met dat Dossier volgen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Dit gaat over de GTA IV voertuigen pagina. Uit de onderstaande screen kun je linksboven in de hoek zien hoe de Turismo eruit zal zien in GTA IV; dat is alweer een bekend voertuig net als de Stallion. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Me vader heeft zojuist een easter egg gevonden. Die er nog niet bij staat. Waar kan ik die met jullie site delen? Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Me vader heeft zojuist een easter egg gevonden. Die er nog niet bij staat. Waar kan ik die met jullie site delen?Dit topic lijkt me de beste plek om dat te doen. We zullen er dan naar kijken en als het een toevoeging voor de easter eggs overzicht is, zetten we het erbij. Afgezien daarvan is ons dank al groot dat je de moeite hebt genomen om te registreren en dit met ons te willen delen Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Oke, je gaat naar dat witte puntje boven die pijl. Als je er bent, zie je een houten huis met autovelgen. En lijken van dieren aan de zijkant van het huis hangen. Als je naar het punt waar de pijl precies naartoe wijst gaat, ligt er schop en drie zandhopen waar waarschijnlijk lijken van dieren of mensen zijn begraven. Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Dit gaat over de GTA IV voertuigen pagina. Uit de onderstaande screen kun je linksboven in de hoek zien hoe de Turismo eruit zal zien in GTA IV; dat is alweer een bekend voertuig net als de Stallion. Ik denk dat ik ook al weet wat voor auto het in eht echt is: De Ferrari 360 Spider of maranello , ligt er aan of het een cabrio of coupé is. Natuurlijk weten we dit pas echt na de release maar toch , het lijkt er wel op Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 [plaatje] ..Oke, je gaat naar dat witte puntje boven die pijl. Als je er bent, zie je een houten huis met autovelgen. En lijken van dieren aan de zijkant van het huis hangen. Als je naar het punt waar de pijl precies naartoe wijst gaat, ligt er schop en drie zandhopen waar waarschijnlijk lijken van dieren of mensen zijn begraven. Dat is het huisje van >Catalina<, er staat een savepunt naast en je krijgt er 3 missies van haar. Over die graven is niets bekend maar aangezien het temperamentvolle karakter en het korte lontje van Catalina zouden daar eventueel voormalige minnaars of wannabee minnaars begraven kunnen liggen. Dit is helaas geen E.E. omdat het nergens naar verwijst en hooguit als grapje kan worden gezien. Reageren
Rev4n Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Op wikigta staat bij gta san andreas voertuigen: de hustler, maar er staat niet waarvan het gebaseerd is. ik zelf denk de spitfire omdat hij er zo op lijkt. maar het kan ook iets anders zijn.... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 De >Hustler< is gebaseerd op de Ford Hotrod wat wel degelijk duidelijk vermeld staat. Daarnaast is de Hustler een auto en de Spitfire een vliegtuig. Als je zoiets dergelijks meld; vermeld dan ook even de bron waar je de informatie vandaan hebt gehaald zodat er duidelijk vergelijkingsmateriaal is. Reageren
Preddy Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 De >Hustler< is gebaseerd op de Ford Hotrod wat wel degelijk duidelijk vermeld staat. Daarnaast is de Hustler een auto en de Spitfire een vliegtuig. Als je zoiets dergelijks meld; vermeld dan ook even de bron waar je de informatie vandaan hebt gehaald zodat er duidelijk vergelijkingsmateraiaal is. Wellicht bedoelt hij de Rustler... Maar dat terzijde, ik heb wat afbeeldingen bekeken en de opvallende luchtinlaat(?) van de Rustleronder de propeller is niet terug te vinden bij de Spitfire. Even verder zoeken levert een andere suggestie op, de P-51 Mustang, maar hier ontbreekt ook een luchtinlaat aldaar, of in ieder geval een van die grootte. Reageren
Rev4n Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Srry ik dacht dat het een hustler heete en ik ben net nieuw dus ik weet niet echt hoe ik een link hierin moet zetten. en ik denk dat rockstar mischien de rustler een uitlaat onder de proppelor heeft gegeven voor de sier. ik ga een paar vliegtuigjes bekijken en zoek welke het nou eigenlijk is. [en de info heb ik van wikigta denk ik] Bewerkt: 19 september 2007 door Rev4n Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.