Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

bij Challenges van Gta: Vice City staan de plaatsen waar je ze kan vinden er niet bij (kwist niet zeker of deze hier moest of bij foutje gevonden).

De kaart met locaties stond al op de wiki, alleen werd er vanaf de challengespagina niet naar gelinkt. Ik heb de link toegevoegd.

Klik IK vind dat North Point mall z'n pagina aangemaakt moet worden !

Rode links hoef je niet te melden. We weten van hun bestaan af, maar zijn er tot dusver nog niet aan toegekomen de betreffende pagina's aan te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een vraagje?

*(ik weet namelijk niet waar je vragen kan stellen)

Vraag:

Is Het Vliegveld in Vice City Stories .. Escobar international Aiport ,,

Hebben ze de naam Escobar van de Drugsbaron Escobar uit Venuzuela?

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje?

*(ik weet namelijk niet waar je vragen kan stellen)

Vraag:

Is Het Vliegveld in Vice City Stories .. Escobar international Aiport ,,

Hebben ze de naam Escobar van de Drugsbaron Escobar uit Venuzuela?

Dat lijkt me wel. Drugs spelen een belangrijke rol in GTA's en dat je bij Escobar ook meteen aan drugs denkt lijkt me een goed argument dat het vliegveld naar hem vernoemd is.
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje?

*(ik weet namelijk niet waar je vragen kan stellen)

Vraag:

Is Het Vliegveld in Vice City Stories .. Escobar international Aiport ,,

Hebben ze de naam Escobar van de Drugsbaron Escobar uit Venuzuela?

Dat lijkt me wel. Drugs spelen een belangrijke rol in GTA's en dat je bij Escobar ook meteen aan drugs denkt lijkt me een goed argument dat het vliegveld naar hem vernoemd is.

Dankjewel.. voor je reactie..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen foutje maar een glitch ondekt in gta san andreas. Op wikiGTA stond dat ik aanvullingen hier moest vermelden.

je moet een Ticket kopen van bijv. San Fierro naar Las venturas en als de vliegtuig in de lucht zit moet je de 'alles ontploft code' inticken. Als je uiteindelijk in het ziekenhuis komt blijft het beeld hetzelfde als in de vliegtuig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek op de Wikigta van Vice City en zag dat de stem van de psycho killer gedaan was door Hunter Platin, dezelfde voice actor die Phil Cassidy deed in GTA III.

Missschien leuk om te vermelden aangezien Gary Busey in VC Phil's stem inspreekt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
8 ball zit ergens in GTA SA. Dat weet ik heel zeker omdat ik een keer toen zo'n auto had opgeblazen met een van zijn bommetjes. Alleen ben ik vergeten waar het was. Zou iemand willen uitzoeken waar het is? :$

Heej,

8ball zit zelf niet in de game volgens mijn, maar hij heeft wel shops in san andreas.

voor meer info : http://nl.wikigta.org/wiki/Bomb_shop

Kaart: http://nl.wikigta.org/wiki/Bomb_shop_locat..._San_Andreas%29

MvG, GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

Op de GTA SA pagina staat bij bijzondere wagens, ik wil graag weten waar je de 'kapotte' wagens kunt vinden. :D

Want die pagina word nu al meer dan 2 week onderhouden. :cry: Ik vraag me af of er wel wat aan gedaan word.

Die moeten inderdaad nog gedaan worden, maar hier kan je er al meer informatie over vinden.

Update: De pagina's zijn aangemaakt.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik mis nog een voertuig van GTA IV.

Als je in het begin van de derde trailer van GTA IV kijkt zie je eerst het vrijheidsbeeld, dan zie je een boot.

Deze boot staat nog niet op Wikigta.

Zelf vind ik deze boot aardig lijken op een iets grotere versie van de Reefer die sinds GTA III in GTA zit.

Ik hoop dat deze info wordt toegevoegd aan Wikigta.

Van Johannes47

Link to comment
Delen op andere websites

Op de GTA SA pagina staat bij bijzondere wagens, ik wil graag weten waar je de 'kapotte' wagens kunt vinden. :D

Want die pagina word nu al meer dan 2 week onderhouden. :cry: Ik vraag me af of er wel wat aan gedaan word.

Die moeten inderdaad nog gedaan worden, maar hier kan je er al meer informatie over vinden.

Update: De pagina's zijn aangemaakt.

Ja, ik me afvroeg: Waarom zijn er twee Glendales in SA?

What's the use van de kapotte Glendale?

Is hij er gewoon voor de lol ingezet, of wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...