Flitskikker Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Bij de Eastereggs van GTA2 staat Camp Banks. Er staat bij "De Army Base heeft een naam: Camp Banks. Kun je zien met STYEditor zoals hier boven" maar geen plaatje. Ik heb hem gevonden: http://img20.imageshack.us/img20/1589/screen71sq.png Andere dingen die nog bij de radiostations kunnen: Rockstar Radio: http://img343.imageshack.us/img343/2470/screen98qz.png Heavenly Radio: http://img368.imageshack.us/img368/2889/screen102dq.png KGBH Radio: http://img368.imageshack.us/img368/4984/screen111iz.png Head Radio: http://img20.imageshack.us/img20/1350/screen127yu.png Alsjeblieft Lantyz, voor Wikigta. Bewerkt: 18 november 2005 door flitskikker Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Woops, ik had die afbeeldingen al wel, maar ik ben glad vergeten om ze erbij te zetten... :$ Zal ze er direct bijzetten, bedankt voor het melden. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Misschien dat dit plaatje er ook nog bij kan: Een in-game screen van Camp Banks: Bewerkt: 19 november 2005 door flitskikker Reageren
Blizz Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hallo, Hier iets van san andreas Ik heb nog 2 vaste plekken van een Walton en 1 vaste plek van een Mountainbike gevonden die bij mij weten niet bekend waren... hier kaartjes (sorry voor slechte kwaliteit) Mountainbike: Walton: Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hallo,Hier iets van san andreas Ik heb nog 2 vaste plekken van een Walton en 1 vaste plek van een Mountainbike gevonden die bij mij weten niet bekend waren... hier kaartjes (sorry voor slechte kwaliteit) Mountainbike: Walton: Ik heb op de plek van die mountainbike gekeken, maar ik zie daar nergens iets staan. De voertuigen die nu op de MAP staan, komen allemaal rechtstreeks uit de code, dus het lijkt me sterk dat er een vaste plek van een voertuig ontbreekt. Wat wel eens wil voorkomen, is dat het een random voertuig betrefd, dat toevallig een paar keer hetzelfde is geweest. Dus controleer ze nog maar even, en probeer een screenshot ervan te maken, dan kunnen we op de radar ook direct exact zijn waar hij staat, in plaats van deze 'vage' plaatjes. Reageren
Samurai Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik vind toch dat er filmpjes van de missies moeten komen Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Die filmpjes zijn op zich aardig, zeker voor de wat moeilijker missies. Maar, zoals Lantyz al terecht opmerkte, er gaat dan wellicht wel veel aardigheid van het spel af. Los daarvan: filmpjes op je site plaatsen vreet ruimte en, erger nog, genereert een enorme downstream bij het downloaden daarvan, zeker als meerdere bezoekers dat tegelijk gaan doen. Ongetwijfeld zal er bij de huidige provider een limiet zijn afgesproken, waar WikiGTA dan op gegeven moment overheen zal gaan: en dat kost geld. Het lijkt mij derhalve niet handig. Maar ik ben 'slechts' (in de meest trotse zin van het woord) medewerker van WikiGTA, wellicht dat degene die de rekening betaalt er anders over denkt...... Reageren
Proximitus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik weet niet of het er al bij staat, maar ik mis de dingen zoals aanhangwagens enzo, die karren die je achter je auto kan zetten, bij gta san andreas Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik heb nog een idee ik weet niet of het er al tussen staat. bij welke bedrijven/ huizen waar je geld op kan hallen. daar kan je een schreen bij doen van het bedrijf/huis en op de kaart aangeven waar dat bedrijf/ hijs staat. Groetjes Reageren
tha game freak Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Misschien een idee om de san andreas walktrough naar de san andreas hoofdpagina op wikigta te laten doorlinken.En ook de vice city walktrough naar de vice city hoofdpagina. Voor degene die nog niets van wikigta afweten en de oude walktroughs gebruiken. Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 De oude Walkthroughs linken al door naar de desbetreffende onderdelen van WikiGTA. Reageren
tha game freak Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 De oude Walkthroughs linken al door naar de desbetreffende onderdelen van WikiGTA. Nope, het linkt naar ''main page'' vroegere san andreas walktrough(klik) En het moet naar san andreas hoofdpagina linken. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ik weet het, jullie hebben veel werk achter de hand liggen. Misschien helpt dit, wel bij de missie N.O.E. als jullie daar een kaartje bij geven hoe je moet vliegen, dan kunnen mensen hem makkelijker halen. Ps. Is niet noodzakelijk zo blijft het SaveGame aanvraag ook goed in gebruik . Bewerkt: 10 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Joriz Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik weet het, jullie hebben veel werk achter de hand liggen. Misschien helpt dit, wel bij de missie N.O.E. als jullie daar een kaartje bij geven hoe je moet vliegen, dan kunnen mensen hem makkelijker halen. Ruurd31.. Ps. Is niet noodzakelijk zo blijft het SaveGame aanvraag ook goed in gebruik . Zijn jullie nou echt zo lui om effe door te klikken? Alle links op GTAgames.nl enzo staan wel goed. Reageren
Jarno Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 En als ze op mainpage gaan staat er ook meteen Over WikiGTA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.